Hedef Kitle Belirleme
Pazarlamada satışa sunulan hizmet ya da ürünü, cinsiyet, yaş aralığı, bölge gibi kriterlere göre belirleme işlemi.
Pazarlamada satışa sunulan hizmet ya da ürünü, cinsiyet, yaş aralığı, bölge gibi kriterlere göre belirleme işlemi.
İnternet günümüzde dünya üzerinde milyarlarca, Türkiye ‘de ise on milyonlarca kişiye ulaşmanın en hızlı, kolay ve ekonomik yolu. Bir ürün yada hizmet satmak isteyen kişiler internet vesilesi ile ürün yada hizmetlerini alacak kişilere...
İnternetten para kazanmanın giderek yaygınlaşan yolu E-ticaret alanında başarılı olabilmek için uyulması gereken birtakım kurallar vardır. Müşteri odaklı hazırlanan sanal mağaza sitelerinin diğerlerine göre başarı şansı elbette daha yüksek olacaktır. Müşteri memnuniyetine dönük...
Teknolojinin her geçen gün gelişmesi insan hayatını da etkilemiştir. E-ticaret anlamına gelen internet üzerinden alışveriş günümüzde oldukça kullanılan bir alışveriş yöntemidir. Bu sayede bireyler uzun zamanlı mağaza gezilerinden kurtulurlar ve tek tuşla ürünün...
Artık her geçen gün yeni bir e-ticaret sitesinin yayın hayatına başladığını hesaba kattığımızda, rakiplerin arasından sıyrılmanın ve sektörde farklı bir rüzgar estirebilmenin ne kadar zor olduğunu daha iyi idrak edebiliyoruz. Evet; artık her...