Anasayfa Blog İçerik Etkisini Ölçme

İçerik Etkisini Ölçme

İçerik Etkisini Ölçme size her türlü büyük yarar sağlayacaktır.


Mutlaka Bilmeniz Gereken 19 İçerik Pazarlama Metriği

Oluşturup yayınladığınız içeriklerin, maillerin verimliliğini nasıl ölçebilirsiniz? Hangi metrikleri baz almak gerekir, nasıl değerlendirme yapılmalıdır? İşte tüm bu soruların cevabını verecek 19 içerik ölçümleme metriğini sizler için özetledik. TÜKETİM METRİKLERİ 1) Sayfa görüntülemeleri...



Diğer Yazılarımız

Google Üzerinden TV Reklamları Verilebilecek

Yakın zamanda tanıtmaya hazırlandığı yeni reklam ağı olan Tv reklamları için DoubleClick Bid Manager üzerinden reklam taleplerini alarak hizmet sunmayı amaçlıyor. Halihazırda hizmetlerini sürdüren Google servisi Doubleclick “Bid Manager” üzerinden reklam verenler için...



INSTAGRAM
add Takip Et