Anasayfa Blog İçerik Pazarlama Metrikleri

İçerik Pazarlama Metrikleri

İçerik Pazarlama Metrikleri sizi yukarı taşıması için uygulanması gereken bir konudur.


Mutlaka Bilmeniz Gereken 19 İçerik Pazarlama Metriği

Oluşturup yayınladığınız içeriklerin, maillerin verimliliğini nasıl ölçebilirsiniz? Hangi metrikleri baz almak gerekir, nasıl değerlendirme yapılmalıdır? İşte tüm bu soruların cevabını verecek 19 içerik ölçümleme metriğini sizler için özetledik. TÜKETİM METRİKLERİ 1) Sayfa görüntülemeleri...



Diğer Yazılarımız

Dönüşüm Optimizasyonu Rehberi

Bu yazımızda özellikle dijital pazarlama alanında sıkça duymaya başladığımız dönüşüm optimizasyonu (conversion optimisation/CRO) kavramını detaylı bir şekilde ele alacağız. Tabii dönüşüm optimizasyonuna geçmeden önce “dönüşüm/conversion” ve optimizasyon terimlerinin neyi ifade ettiğini açıklamamız gerekir....