İçerik Pazarlama Metrikleri

İçerik Pazarlama Metrikleri sizi yukarı taşıması için uygulanması gereken bir konudur.


Mutlaka Bilmeniz Gereken 19 İçerik Pazarlama Metriği

Oluşturup yayınladığınız içeriklerin, maillerin verimliliğini nasıl ölçebilirsiniz? Hangi metrikleri baz almak gerekir, nasıl değerlendirme yapılmalıdır? İşte tüm bu soruların cevabını verecek 19 içerik ölçümleme metriğini sizler için özetledik. TÜKETİM METRİKLERİ 1) Sayfa görüntülemeleri...



Diğer Yazılarımız

Google Ads Reklamları Telefon Uzantıları

Google Reklamları Telefon Uzantıları; kullanıcıların reklamlarınızdan direkt olarak işletmenize telefon ile ulaşabildiği ve bu sayede daha fazla etkileşim alabileceğiniz uzantı türleridir. Google’ın Google Reklam Uzantıları konusuna ne kadar çok önem verdiğini artık herkes...



Satış İçin Tüketicide Uyandırmanız Gereken 6 Duygu

1984 yılında yayınladığı pazarlama stratejileri ve ticaret hakkındaki kitabında Robert Cialdini, insanların ilgisini çekebilmek için 6 tane duygusal tetikleyici olduğunu ileri sürüyor: Mütekabiliyet Bağlılık Beğeni Sosyal başarım Otorite Kıtlık Hayatını ticaretten kazananların, online...


Etiketler :

En Güncel Google Sıralama Kriterleri – 197 Adet Faktör

Sağladığınız ürün veya servislerin, biri tarafından Google’da aratıldığında, website’nizin arama sonuçlarında ilk sıralarda görüntülenmesine elbette ihtiyacınız var, fakat gerçekten listenin başında görüntülenmeyi nasıl başarabilirsiniz? SEO uzmanları bu sonu gelmeyen çıkmazdan sürekli bahsetmekte, ancak...



Yükselmeye hazır mısınız?

INSTAGRAM
+ Takip Et