Anasayfa Blog İçerik Pazarlama Metrikleri

İçerik Pazarlama Metrikleri

İçerik Pazarlama Metrikleri sizi yukarı taşıması için uygulanması gereken bir konudur.


Mutlaka Bilmeniz Gereken 19 İçerik Pazarlama Metriği

Oluşturup yayınladığınız içeriklerin, maillerin verimliliğini nasıl ölçebilirsiniz? Hangi metrikleri baz almak gerekir, nasıl değerlendirme yapılmalıdır? İşte tüm bu soruların cevabını verecek 19 içerik ölçümleme metriğini sizler için özetledik. TÜKETİM METRİKLERİ 1) Sayfa görüntülemeleri Sayfa görüntülemeleri, kaç tane sayfanın ve hangi sayfaların kullanıcılar tarafından ziyaret edildiğini gösterir.  Aynı zamanda hangi içeriğin daha etkili olduğunu belirlemenize yardımcı […]



INSTAGRAM
add Takip Et