Anasayfa Blog İçerik Pazarlama Metrikleri

İçerik Pazarlama Metrikleri

İçerik Pazarlama Metrikleri sizi yukarı taşıması için uygulanması gereken bir konudur.


Mutlaka Bilmeniz Gereken 19 İçerik Pazarlama Metriği

Oluşturup yayınladığınız içeriklerin, maillerin verimliliğini nasıl ölçebilirsiniz? Hangi metrikleri baz almak gerekir, nasıl değerlendirme yapılmalıdır? İşte tüm bu soruların cevabını verecek 19 içerik ölçümleme metriğini sizler için özetledik. TÜKETİM METRİKLERİ 1) Sayfa görüntülemeleri...



Diğer Yazılarımız

Mükemmel Dönüşüm Optimizasyonu Uygulaması

Dönüşüm oranı optimizasyonu; basit A/B testlerinden, call to action butonlarının renklerinden, farklı ana başlıklardan ve formlardan çok daha fazlasıdır. 1-A/B testi kampanyaları; istatistiksel olarak önemli bir gelişme meydana getirir. Birçok kişi testlerde öğeleri...


Etiketler :

Yükselmeye hazır mısınız?

INSTAGRAM
add Takip Et