Anasayfa Blog içerik pazarlama

içerik pazarlama

içerik pazarlama, kullanıcılara içerik ile birlikte bilgi sunarken aynı zamanda ürünü pazarlamaya verilen addır. İçerik pazarlamada içeriğin orta noktada kalması önemlidir.


Markalar İçin Hikayeleştirme (Storytelling) Sanatı

Dijital pazarlamada girdiğimiz girdabın içinde dönüp duruyor muyuz? Dijital iletişim çalışmalarında kopya içerik yükselişte mi? Öyleyse sığınacak bir limanımız var: “Storytelling”, yani hikayeleştirme. Nedir storytelling? Aslında ne olduğuna bakmadan önce, reklamcılık sektörünün çok...



İçerik Pazarlama Matrisi ile Paylaşmaya Değer İçerikler Hazırlayın

İçerik Pazarlama Matrisi Nedir? Matris, istatistikte bir öğeler kümesinin düzenlenmiş biçimi anlamına gelir. İçerik pazarlama matrisi ise bu alandaki öğelerin düzenli bir yapıda gösterilmesidir. İçerik pazarlama matrisi, hedef kitlenizin nasıl hissettiğini göz önünde bulundurarak...



Diğer Yazılarımız

E-Ticaret Sitesinde Yapılan Hatalar

İnternetten alışveriş yapmak, geçmişe göre kişiler için artık daha güvenilir olsa da, yinede bir çok kişinin tereddüt etmesine neden oluyor. Özellikle kredi kartı dolandırıcılığı, telefon sipariş edip hıyar gönderilmesi gibi haberler kişilerin bir...



INSTAGRAM
add Takip Et