Anasayfa Blog İçerik Pazarlama Kriterleri

İçerik Pazarlama Kriterleri

İçerik Pazarlaması (Content Marketing); işletmelerin ve markaların dijital kanallar üzerinden ya da geleneksel medya aracılığıyla ziyaretçi kitlesi üzerinde marka, işletme, ürün ya da hizmete ilişkin kitleyi bilgilendirici, fonksiyonel hale getirici, merak uyandırıcı, marka – ürün ile bağ kurmalarına yardımcı, ilerleyen basamakta da onların tüketici kimlikleriyle faydalandıkları içerikten yola çıkarak satın alma davranışı sergilemelerini sağlayan görsel, yazılı ve işitsel içerik türlerinin tamamıdır.


Mutlaka Bilmeniz Gereken 19 İçerik Pazarlama Metriği

Oluşturup yayınladığınız içeriklerin, maillerin verimliliğini nasıl ölçebilirsiniz? Hangi metrikleri baz almak gerekir, nasıl değerlendirme yapılmalıdır? İşte tüm bu soruların cevabını verecek 19 içerik ölçümleme metriğini sizler için özetledik. TÜKETİM METRİKLERİ 1) Sayfa görüntülemeleri...



Diğer Yazılarımız

Facebook’ta Etkileşim Arttıran Can Alıcı 7 Nokta

Bildiğiniz üzere Facebook, sayfaların paylaştığı postları eskisi gibi fazla kişiye göstermiyor. Her ne kadar beğenen sayınız binlerce olsa da paylaşımlarınızı görenlerin sayısı oldukça düşük oluyor. Bu biraz da Facebook’un firmaları reklama itme politikasından...



INSTAGRAM
add Takip Et