Anasayfa Blog İçerik Pazarlama Kriterleri

İçerik Pazarlama Kriterleri

İçerik Pazarlaması (Content Marketing); işletmelerin ve markaların dijital kanallar üzerinden ya da geleneksel medya aracılığıyla ziyaretçi kitlesi üzerinde marka, işletme, ürün ya da hizmete ilişkin kitleyi bilgilendirici, fonksiyonel hale getirici, merak uyandırıcı, marka – ürün ile bağ kurmalarına yardımcı, ilerleyen basamakta da onların tüketici kimlikleriyle faydalandıkları içerikten yola çıkarak satın alma davranışı sergilemelerini sağlayan görsel, yazılı ve işitsel içerik türlerinin tamamıdır.


İçerik Pazarlamasında Inbound Marketing

Dijital pazarlama adına hedef kitlenizi doğru zamanda doğru bir slogan ile yakalamanız git gide zorlaşmaktadır. Geleneksel pazarlama yöntemleri ise gün geçtikçe raflara kaldırılıyor ve istenen performansları sağlayamıyor. Reklam engelleme yazılımları (Adblock vb.) kullanım...



Mutlaka Bilmeniz Gereken 19 İçerik Pazarlama Metriği

Oluşturup yayınladığınız içeriklerin, maillerin verimliliğini nasıl ölçebilirsiniz? Hangi metrikleri baz almak gerekir, nasıl değerlendirme yapılmalıdır? İşte tüm bu soruların cevabını verecek 19 içerik ölçümleme metriğini sizler için özetledik. TÜKETİM METRİKLERİ 1) Sayfa görüntülemeleri...



Diğer Yazılarımız

Facebook’un Yeni Reklam Analiz Aracı: Delivery Insights

Facebook, dün bloğunda yepyeni reklam aracı Delivery Insights’ı (Yayın Durumu İstatistikleri) tanıttı! Facebook, reklamverenlerin reklamlarından daha fazla verim alması adına sık sık güncelleme yaparak bu alanda 1 numara olmayı hedefliyor. Reklam panelinde yer...



INSTAGRAM
add Takip Et