Anasayfa Blog İçerik Pazarlaması

İçerik Pazarlaması

İçerik Pazarlaması (Content Marketing); işletmelerin ve markaların dijital kanallar üzerinden ya da geleneksel medya aracılığıyla ziyaretçi kitlesi üzerinde marka, işletme, ürün ya da hizmete ilişkin kitleyi bilgilendirici, fonksiyonel hale getirici, merak uyandırıcı, marka – ürün ile bağ kurmalarına yardımcı, ilerleyen basamakta da onların tüketici kimlikleriyle faydalandıkları içerikten yola çıkarak satın alma davranışı sergilemelerini sağlayan görsel, yazılı ve işitsel içerik türlerinin tamamıdır.


İçerik pazarlamasında Inbound Marketing

Dijital pazarlama adına hedef kitlenizi doğru zamanda doğru bir slogan ile yakalamanız git gide zorlaşmaktadır. Geleneksel pazarlama yöntemleri ise gün geçtikçe raflara kaldırılıyor ve istenen performansları sağlayamıyor. Reklam engelleme yazılımları (Adblock vb.) kullanım oranları arttıkça da dijital pazarlama adına birkaç İçerik pazarlamasında kullanıcıları olumsuz yönde etkileyen 3 farklı unsur bulunmaktadır. – Yapılan işlem sırasında, elinde […]



İçerik Pazarlamasının 5N1K’sı

Bugün markaların kayıtsız kalamayacağı bir konu haline gelen içerik pazarlamasının da belli kuralları, yöntemleri var. Hiçbir stratejiye, hedefe bağlı kalmadan sadece içerik üreterek başarı sağlamanız oldukça zor. Ürettiğiniz içeriğin belli bir yol haritası, strateji doğrultusunda oluşturulması gerekir… İçerik pazarlamasının yol haritasını bir gazetecilik terimi olan 5n1k ile birlikte inceleyelim.   Ne/Nedir Bir içerik üretiyorsanız, içerik […]



Mutlaka Bilmeniz Gereken 19 İçerik Pazarlama Metriği

Oluşturup yayınladığınız içeriklerin, maillerin verimliliğini nasıl ölçebilirsiniz? Hangi metrikleri baz almak gerekir, nasıl değerlendirme yapılmalıdır? İşte tüm bu soruların cevabını verecek 19 içerik ölçümleme metriğini sizler için özetledik. TÜKETİM METRİKLERİ 1) Sayfa görüntülemeleri Sayfa görüntülemeleri, kaç tane sayfanın ve hangi sayfaların kullanıcılar tarafından ziyaret edildiğini gösterir.  Aynı zamanda hangi içeriğin daha etkili olduğunu belirlemenize yardımcı […]



İçerik Pazarlamasının SEM’e Faydaları

İnternet sitelerinin içeriğin önemini fark etmesinin ardından boyutları arttırılan içerikler neden dönüşümleri azaltıyor öncelikle onu bir inceleyelim. SEM kampanyaları dâhilinde sitenize giren kullanıcıları içerik ile bilgilendirmek tabi ki doğru bir stratejidir fakat bu stratejiyi uygularken ziyaretçiyi sıkacak oranlara ulaşılmaktadır. İÇERİK UZUNLUĞU İlk olarak belirteceğimiz madde diğer 3 madde ile ilişkili olduğundan dolayı buradan başlamak daha […]



SEM – İçerik Pazarlamasına Türk Kullanıcıların Tepkileri

Türkiye’de yer alan internet kullanıcılarının içerik pazarlamasına nasıl tepkiler verdiğini hiç merak ettiniz mi? Açıkçası biz merak ettik ve sizin de merak edeceğinizi düşündük. Açıkçası içeriğin eğlenceli olması, yayınlanan sitenin ziyaretçiler gözündeki güvenilirliği gibi birçok faktör içeriğin başarıya ulaşmasını etkileyen en büyük unsurlardan bir kaçı oluyor. İÇERİĞİN TÜRÜ Yapılan araştırmalar içeriğin en yüksek ve en […]



Mendille Şarkı İstemekten Daha Yaratıcı 7 İçerik Pazarlama Stratejisi

İçerik kavramının firmalar için önemi şimdilerde anlaşılmış olsa da aslında bu kavramın bilinen ilk çıkışı 1895 yılına dayanır. 1895 yılında John Deere (Traktör) müşterileri için The Furrow adında bir dergi yayınlamaya başlamıştır ve günümüzde bu dergi 40 ülkede 12 dilde yayınlanmaktadır. Derginin aylık okuyucu sayısı ise ortalama 1.5 milyondur. Yani içerik pazarlaması sandığımız kadar yeni […]



INSTAGRAM
add Takip Et