Anasayfa Blog Instagram Analytics

Instagram Analytics

Instagram bu aralar sürekli bir güncellemesi ile karşımıza çıkıyor. Logosunu ve anasayfa görünümünü de güncelleyen Instagram, geçtiğimiz günlerde işletmelere özel sayfa yapısını test etmişti. Şimdi de Instagram Analytics aracını devreye soktu ve testlere başladı. 


Diğer Yazılarımız

Başarılı Bir Google Ads Reklam Metni Oluşturmak İçin 5 Etkili İpucu

1.İlk Karşılaşma Önemlidir: Karakter Sınırlarını Zorlayarak Mesajınızı Potansiyel Müşterilerinize Tam Olarak Aktardığınızdan Emin Olun Reklam metinlerini yazarken aşağıdaki yaklaşımları tercih etmek, ilk karşılaşmayı yani metin reklamınızı daha cazip ve okunabilir hale getirecektir. 30’ar...



İnternet Reklamcılığı

Outdoor reklamcılıkların yerini hızla dijital reklamcılığa devretmesi internet reklamcılığı kavramının da ortaya çıkmasını sağlamıştır. İnternet reklamcılığı iç dünyasında oldukça geniş seçeneklere sahiptir. Bunları ana gruplar halinde sıralarsak daha iyi anlamanızı sağlarız. SEM



Satış İçin Tüketicide Uyandırmanız Gereken 6 Duygu

1984 yılında yayınladığı pazarlama stratejileri ve ticaret hakkındaki kitabında Robert Cialdini, insanların ilgisini çekebilmek için 6 tane duygusal tetikleyici olduğunu ileri sürüyor: MütekabiliyetBağlılık BeğeniSosyal başarımOtoriteKıtlık Hayatını ticaretten kazananların, online veya offline fark etmez,...


Etiketler :

INSTAGRAM
add Takip Et