Anasayfa Blog İnternet Üzerinden Reklamcılık

İnternet Üzerinden Reklamcılık

internet reklamcılığı gelişen internet teknolojisiyle birlikte popüler olmaya ve yakın dönemde televizyon reklamcılığının elinden tahtını almıştır. İnternet reklamcılığı ölçülebilirlik, düşük maliyetler, kontrol edilebilirlik, hedeflenebilirlik gibi özellikleri nedeniyle tercih edilmektedir.


İnternet Reklamcılığı

Outdoor reklamcılıkların yerini hızla dijital reklamcılığa devretmesi internet reklamcılığı kavramının da ortaya çıkmasını sağlamıştır. İnternet reklamcılığı iç dünyasında oldukça geniş seçeneklere sahiptir. Bunları ana gruplar halinde sıralarsak daha iyi anlamanızı sağlarız. SEM



Diğer Yazılarımız

Markalar İçin Hikayeleştirme (Storytelling) Sanatı

Dijital pazarlamada girdiğimiz girdabın içinde dönüp duruyor muyuz? Dijital iletişim çalışmalarında kopya içerik yükselişte mi? Öyleyse sığınacak bir limanımız var: “Storytelling”, yani hikayeleştirme. Nedir storytelling? Aslında ne olduğuna bakmadan önce, reklamcılık sektörünün çok...