İnternet Üzerinden Reklamcılık

internet reklamcılığı gelişen internet teknolojisiyle birlikte popüler olmaya ve yakın dönemde televizyon reklamcılığının elinden tahtını almıştır. İnternet reklamcılığı ölçülebilirlik, düşük maliyetler, kontrol edilebilirlik, hedeflenebilirlik gibi özellikleri nedeniyle tercih edilmektedir.


İnternet Reklamcılığı

Outdoor reklamcılıkların yerini hızla dijital reklamcılığa devretmesi internet reklamcılığı kavramının da ortaya çıkmasını sağlamıştır. İnternet reklamcılığı iç dünyasında oldukça geniş seçeneklere sahiptir. Bunları ana gruplar halinde sıralarsak daha iyi anlamanızı sağlarız. SEM



Diğer Yazılarımız

E-Ticarete Giriş Nasıl Olur?

Geçmişte, kullanıcıların internet ortamında ödeme yapmak ile ilgili kaygılarından dolayı, e-ticaret yeteri kadar rağbet görmüyordu. Günümüzde ise bu tip kaygılar günden güne azalıyor ve kullanıcılar internet üzerinden alışverişi daha çok tercih eder hale...


Etiketler :

Facebook’un Yeni Reklam Analiz Aracı: Delivery Insights

Facebook, dün bloğunda yepyeni reklam aracı Delivery Insights’ı (Yayın Durumu İstatistikleri) tanıttı! Facebook, reklamverenlerin reklamlarından daha fazla verim alması adına sık sık güncelleme yaparak bu alanda 1 numara olmayı hedefliyor. Reklam panelinde yer...



Yükselmeye hazır mısınız?

INSTAGRAM
+ Takip Et