Anasayfa Blog Kurumsal Sosyal Medya

Kurumsal Sosyal Medya

Kurumsal sosyal medya hesapları yönetilirken dikkat edilmesi gereken birçok husus vardır. Markanın imajını bozacak, insanlarda güven kaybı yaşatacak hatalara düşmemek gerekir. Örneğin yazım hataları yapmak, kalitesiz görseller paylaşmak, kullanıcılarla yanlış bir üslupla konuşmak bunlara bir örnek olabilir.


Kurumsal Bir Facebook Sayfasında Olması Gereken 6 Madde

Sosyal medyanın kalbi olan Facebook‘ta kurumsal firmalar olmadan olmaz. Her dilden her çeşit insanın bulunduğu Facebook’ta her firma da artık var.  Facebook yaptığı yenilikler ile kurumsal sayfa sayısını ve reklam potansiyeli arttırmış durumda. Bu yazımda da firmaların kurumsal bir yapıda Facebook sayfası oluştururken yapmaları gereken 6 maddeyi anlatmak istedim, bu anlatımı iş ortağımız olan Seo Hocası‘nın […]



Plaza Manzarası Çağrıştıran 11 Sosyal Medya Önerisi

Daha önceki iki yazımızda e-ticaret ve blog siteleri için sosyal medya hesapları yönetiminde izlenilmesi gereken yolları ve tüyoları örnekler ile açıklamıştık. Bugünkü yazımızda ise son olarak kurumsal siteler için sosyal medya önerilerinde bulunacağız. Evet şimdi gelelim bir kurumsal sosyal medya hesabında nelere dikkat edileceğine; Günde 2-3 adet içerik sayısı uygundur. Kapak ve profil resmi kurumu […]



Palyaçolu Açılışların İticiliği Kadar Sosyal Medyanın Çekiciliği

Merhabalar, Bugün ki konumuz Markalar Neden Sosyal Medya Kullanmalı? olacak. Bu soruya çok farklı cevaplar gelebilir, fikre ve görüşe açık bir konu ve soru. Ben kendi fikirlerimden ve kamuoyu için yapılan araştırmalar ile ilgili biraz konuşacağım. Kendi fikrimce kesinlikle markalar sosyal medya kullanmalı. Artık günümüzde herkesin bir sosyal medya hesabı mevcut, Bu kişiden kişiye değişiyor tabi […]



Sosyal Medya ve Kurumsallık

Merhabalar, Blog konumuz : Sosyal Medya ve Kurumsallık. Kurumsal bir firma sosyal medyada nasıl olmalı? Neşeli mi? Ciddi mi? Gündeme ayak uydurmalı mı? bunları tartışacağız. Öncelikle bir firma sosyal medyayı tamamen kullanmalı, bir iki web alanını değil. Her yönüyle sosyal medyayı kullanmalı iyi bir ekibe sahip olmalı. Twitter’dan tutun Linkedin‘e Facebook‘tan Youtube kadar her yerde aktif ve istikrarlı olmalı. Güncellik Kurumsal […]



Markaların Facebook ‘ta Olumsuz Yorum Yönetimi

Önceki makalemizde markaların Twitter ‘da kişilerin mantıklı ya da mantıksız diye düşünmeden olumsuz düşüncelerini rahatlıkla ifade etmesinden ve bu ifade edilen düşüncelerin çok geniş kitlelere ulaşabilmesinden bahsetmiştik. Bu açıdan Twitter, markaların en fazla olumsuz yorum alabildiği platform olduğunu belirtmiştik. Facebook ‘ta markalara yönelik yapılan olumsuz yorumlar ise Twitter ‘a nazaran farklı tehlikeler barındırıyor. Zira Twitter […]



Kurumlar için Sosyal Medya ABC’si

Sosyal medyanın günümüzde ne kadar etkili olduğunu tartışmak pek doğru olmaz sanırım. Bundan ötürü şirketlerin sosyal medyadan uzak kalması mantıklı bir hareket olarak algılanmaz. Sosyal ağlarda bulunmayan şirket sayısı yok denecek kadar az diyebiliriz ama kişisel hesap gibi yönetilmesinin markaya zarar verdiği gerçeğini bilmemiz gerekiyor. Her şeyden önce sosyal medyanın ne olup ne olmadığını bilmemiz […]



INSTAGRAM
add Takip Et