Anasayfa Blog Markalar ve Sosyal Medya

Markalar ve Sosyal Medya

Markala ve sosyal medya çalışmaları arasındaki bağ giderek artmakta. Çünkü online ortamda markaların ve şirketlerin elde ettiği verimin çoğu bu mecralardan gelmekte, bu yüzden markalara sosyal medya çalışmalarına büyük önem vermek zorundadır.


Facebook Etkileşiminizi Arttıracak 5 İpucu

1-Doğru İçerikler Üret Facebook İstatistikten “Gönderi Türlerini” inceleyerek en çok erişim ve etkileşim almış gönderi türlerini belirleyin. İçeriklerinizi bu veriler doğrultusunda oluşturun. Paylaşacağınız içerikleri en çok etkileşim alan gönderi türlerine göre uyarlayın. Örneğin: Sayfanızda en çok video içerikler etkileşim almışsa görselle anlatacağınız içeriği kısa videolarla anlatmayı deneyin. Unutmayın insanlar sizin istediğiniz içerikleri değil kendi istedikleri […]



Palyaçolu Açılışların İticiliği Kadar Sosyal Medyanın Çekiciliği

Merhabalar, Bugün ki konumuz Markalar Neden Sosyal Medya Kullanmalı? olacak. Bu soruya çok farklı cevaplar gelebilir, fikre ve görüşe açık bir konu ve soru. Ben kendi fikirlerimden ve kamuoyu için yapılan araştırmalar ile ilgili biraz konuşacağım. Kendi fikrimce kesinlikle markalar sosyal medya kullanmalı. Artık günümüzde herkesin bir sosyal medya hesabı mevcut, Bu kişiden kişiye değişiyor tabi […]



Markalar İçin Sosyal Medya Kılavuzu

Eskiden hemen hemen bütün markalar hizmet verdikleri müşterilerinin duygu ve düşüncelerini çeşitli yöntemler ile öğrenmeye çalışırdı. Birçok markanın hizmet verdiği mağaza ya da şubesinde dilek, istek ve şikayet kutuları görürdük. Hatta bu kutuların üzerindeki “Lütfen şikayetlerinizi bize, memnuniyetinizi sevdiklerinize iletin” yazısı ziyadesiyle meşhurdu. Bu dilek, istek ve şikayet kutularının üstünde yazan meşhur söz çokta fazla […]



Markalar İçin Sosyal Medya İletişiminde 3 Kritik Faktör

İletişim kelimesi, TDK’ da “Duygu, düşünce veya bilgilerin akla gelebilecek her türlü yolla başkalarına aktarılması” şeklinde geçiyor. Sosyal medya son dönemin en popüler konularından birisi. Bu popülerliğin markalar da farkında. Her geçen gün sosyal medyaya ayırdıkları bütçeler artıyor. Amaçları müşterileriyle daha sağlıklı bir iletişim kurmak, markalarını tanıtmak ve iyi sonuçlar elde etmek. Bunu iyi yapabilen […]



INSTAGRAM
add Takip Et