Anasayfa Blog Markaların Facebook Yönetimi

Markaların Facebook Yönetimi

Markalar için dijital pazarlama çok ciddi bir öneme sahiptir. Dijital pazarlamanın önemli bir unsuru olan sosyal medya yönetiminin en önemli sosyal medya sitesi Facebook ‘tur. Markaların Facebook Yönetimi hakkında ihtiyaç duyduğunuz bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.


Reklam Verenler Facebook’un Denetlenmesi İçin Baskı Yapmalı Mı?

Facebook’ta tıklama, görüntüleme veya diğer etkileşimler satın alıyorsanız, muhtemelen iletişim ağının, “bug” analizi ile ilgili son açıklamalarına dikkat etmişsinizdir. Bunlardan ilki eylülde gerçekleşti. Facebook, önceki 24 aydaki video görüntülemelerini yüzde 80 oranında abarttığını itiraf etti. Facebook, hatanın “faturayı etkilemediğini” hızlı bir şekilde bildirse de sonuç utanç verici oldu. Bu hatanın, reklamların daha başarı olacağına inanarak […]



Kurumsal Bir Facebook Sayfasında Olması Gereken 6 Madde

Sosyal medyanın kalbi olan Facebook‘ta kurumsal firmalar olmadan olmaz. Her dilden her çeşit insanın bulunduğu Facebook’ta her firma da artık var.  Facebook yaptığı yenilikler ile kurumsal sayfa sayısını ve reklam potansiyeli arttırmış durumda. Bu yazımda da firmaların kurumsal bir yapıda Facebook sayfası oluştururken yapmaları gereken 6 maddeyi anlatmak istedim, bu anlatımı iş ortağımız olan Seo Hocası‘nın […]



Markaların Facebook ‘ta Olumsuz Yorum Yönetimi

Önceki makalemizde markaların Twitter ‘da kişilerin mantıklı ya da mantıksız diye düşünmeden olumsuz düşüncelerini rahatlıkla ifade etmesinden ve bu ifade edilen düşüncelerin çok geniş kitlelere ulaşabilmesinden bahsetmiştik. Bu açıdan Twitter, markaların en fazla olumsuz yorum alabildiği platform olduğunu belirtmiştik. Facebook ‘ta markalara yönelik yapılan olumsuz yorumlar ise Twitter ‘a nazaran farklı tehlikeler barındırıyor. Zira Twitter […]



INSTAGRAM
add Takip Et