Anasayfa Blog Markaların Snapchat Kullanımı

Markaların Snapchat Kullanımı

Markaların Snapchat Kullanımı son zamanlarda çok arttı. Kullanıcı sayısı milyonlarca olunca, tabi ki bu platformda tanıtım yapmamak imkansız bir hale geldi.


Markalar Snapchat’i Pazarlamaya Yönelik Nasıl Kullanabilir?

Henüz yeni çıktığında (2011) SnapChat, kullanıcıların birbirlerine zamanla kendi kendini silen içerikler gönderebildiği bir özel mesajlaşma uygulaması olmanın biraz daha ilerisindeydi. Uygulama ile birlikte fotoğraf ve videolar kişiye ya da bir grup kullanıcıya...



Diğer Yazılarımız

Sosyal Medya Pazarlama Planlaması ve Diğer Kanallarla Orantılama

Çoğu kuruluşun, yıl için temel kampanyaları özetleyen genellikle aylık döngülere ayrılmış bir pazarlama takvimi vardır. İçerik takviminde olduğu gibi kampanyaları, önemli mesajları, promosyonları, CTA’ları ve teslim edilecekleri kanalları tanımlamakta yardımcı oluyor. Sosyal medya...



Mutlaka Bilmeniz Gereken 19 İçerik Pazarlama Metriği

Oluşturup yayınladığınız içeriklerin, maillerin verimliliğini nasıl ölçebilirsiniz? Hangi metrikleri baz almak gerekir, nasıl değerlendirme yapılmalıdır? İşte tüm bu soruların cevabını verecek 19 içerik ölçümleme metriğini sizler için özetledik. TÜKETİM METRİKLERİ 1) Sayfa görüntülemeleri...



Yükselmeye hazır mısınız?

INSTAGRAM
add Takip Et