Mobil Pazarlama Trendleri


Diğer Yazılarımız

E-ticaret Sitelerinde Kıtlık Prensibi Uygulamaları

Kıtlık Prensibi ( Scarcity ), limitsiz insan talebi karşısında limitli kaynakların yetersiz kalması üzerine kurumuş temel bir ekonomik prensiptir. Bu yazıda Kıtlık Prensibi’nin, e-ticaret sitelerinde kullanıcıları ikna etme konusunda nasıl kullanılabileceğini örnekler vererek açıklamak...



Online İtibar Yönetimi Kılavuzu

Yüksek profilli bireyler ve şirketler için sosyal profiliniz en değerli varlığınızdır. Bir CEO iseniz, arama sonuçlarınız potansiyel müşterilerin kararlarını etkileyecektir. Bir politikacıysanız, sosyal profiliniz, kurucuların görüşlerini şekillendirmede çok önemlidir. ReputationManagement.com, inşa etmek için...



Yükselmeye hazır mısınız?

INSTAGRAM
+ Takip Et