Anasayfa Blog Pazarlama ve Gelecek

Pazarlama ve Gelecek

Pazarlamanın geleceği bundan 10 yıl sonrasını değil, 1 yıl sonrasını, 6 ay sonrasını bile görmek zor iken globalleşen piyasada değişen trendlere ayık uydurabilen, doğru stratejiler belirleyen markalar dijital pazarlama ile pastadan daha büyük pay yiyeceklerdir.


Pazarlamanın Geleceği

Pazarlamanın geleneksel olarak tanımı; ürün ya da hizmetlerin müşteriye doğru akışa yönlendiren işletme faaliyetlerinin bütünüdür diye geçer. Kişisel ve örgütsel amaçlara ulaşmayı sağlayacak değişimleri gerçekleştirmek üzere; fikir, ürün veya hizmetlerin geliştirilmesi, fiyatlandırılması, tutundurulması...



Diğer Yazılarımız

E-Ticarete Giriş Nasıl Olur?

Geçmişte, kullanıcıların internet ortamında ödeme yapmak ile ilgili kaygılarından dolayı, e-ticaret yeteri kadar rağbet görmüyordu. Günümüzde ise bu tip kaygılar günden güne azalıyor ve kullanıcılar internet üzerinden alışverişi daha çok tercih eder hale...


Etiketler :

Yükselmeye hazır mısınız?

INSTAGRAM
add Takip Et