Anasayfa Blog Pazarlama ve Gelecek

Pazarlama ve Gelecek

Pazarlamanın geleceği bundan 10 yıl sonrasını değil, 1 yıl sonrasını, 6 ay sonrasını bile görmek zor iken globalleşen piyasada değişen trendlere ayık uydurabilen, doğru stratejiler belirleyen markalar dijital pazarlama ile pastadan daha büyük pay yiyeceklerdir.


Pazarlamanın Geleceği

Pazarlamanın geleneksel olarak tanımı; ürün ya da hizmetlerin müşteriye doğru akışa yönlendiren işletme faaliyetlerinin bütünüdür diye geçer. Kişisel ve örgütsel amaçlara ulaşmayı sağlayacak değişimleri gerçekleştirmek üzere; fikir, ürün veya hizmetlerin geliştirilmesi, fiyatlandırılması, tutundurulması...



Diğer Yazılarımız

E-Ticaret Girişimcilerinin Dikkat Etmesi Gereken 4 Kural

İnternet alışverişlerinin giderek yaygınlaşması ile girişimcilerin yeni gözdesi haline gelen E-ticaret sektörü hızlı büyümesini sürdürüyor. Alışveriş alışkanlıkları değişen tüketiciler artık güvenli buldukları sanal mağazalardan alışveriş yapmayı, klasik alışveriş yöntemlerine tercih ediyor. Büyüyen sanal...



Dijital Medya Dünyasında Yaşanan Son Gelişmeler

Teknoloji dünyasında her hafta yüzlerce değişiklik yaşanıyor. Dijital pazarlama dünyası için önemli olan gelişmeleri sizler için derledik. Sosyal medya platformlarının farklı stratejilerle yükselişi devam ediyor. Marka konumlandırmaları güncel içeriğe bağlı olan bu platformlar,...


Etiketler :

INSTAGRAM
add Takip Et