Anasayfa Blog Pazarlama ve Gelecek

Pazarlama ve Gelecek

Pazarlamanın geleceği bundan 10 yıl sonrasını değil, 1 yıl sonrasını, 6 ay sonrasını bile görmek zor iken globalleşen piyasada değişen trendlere ayık uydurabilen, doğru stratejiler belirleyen markalar dijital pazarlama ile pastadan daha büyük pay yiyeceklerdir.


Pazarlamanın Geleceği

Pazarlamanın geleneksel olarak tanımı; ürün ya da hizmetlerin müşteriye doğru akışa yönlendiren işletme faaliyetlerinin bütünüdür diye geçer. Kişisel ve örgütsel amaçlara ulaşmayı sağlayacak değişimleri gerçekleştirmek üzere; fikir, ürün veya hizmetlerin geliştirilmesi, fiyatlandırılması, tutundurulması...



Diğer Yazılarımız

Benim Evim Hosting

Hosting Türkçede barındırma anlamı taşıyıp aslında asıl anlatılmak istenen bir web sitesine yayınlanan sayfaların,dosyaların,resimlerin ve benzeri dosyaların internet kullanıcıları tarafından ulaşılabilecek bir bilgisayarda tutulmasıdır.Aslında bu hizmeti veren sistem çok hızlı bir bilgisayara bağlı...



Kimdir Bu SEO Uzmanları?

Türkiye’nin en iyi markalarının SEO kampanyalarını hazırlayan, Webtures SEO uzmanlarını her ay blog köşemizde tanıtmaya karar verdik. İlk konuğumuz uzun zamandır Senior SEO Expert olarak çalışan Atalay Sıdar oldu. Kendisiyle SEO sektörü ve...


Etiketler :

Sem Hizmetlerinde Firma Tercihinin Önemi

Bilindiği üzere internet üzerinde yapılan reklamcılık faaliyetleri bu alanda kaliteli hizmet sunan seo ajansları tarafından sağlanmaktadır. Bu kapsamda sunduğu hizmet türü fark etmeksizin her firma ürün ve hizmetlerinin daha geniş kitlelere ulaşması için...


Etiketler :

INSTAGRAM
add Takip Et