Anasayfa Blog Real-time Marketing Nedir

Real-time Marketing Nedir

Real Time Marketing, markaların gündemi takip ederek güncel olaylarla ilgili kampanyalar, içerikler ve reklamlar düzenleyerek daha fazla kitleye ulaşmak için yaptıkları çalışmalardır. Örneğin bir dizide çok ses getiren bir diyalog olduğunda bunun üzerinden markaların içerik oluşturup sosyal medyada paylaşması gibi.


Gerçek Zamanlı Pazarlama ve Sosyal Medya

Yenilikçi ve güncele hazır bir kavramdan bahsetmemiz gerekirse, bu olgunun adı tamamen Gerçek Zamanlı Pazarlama’dır. Dijital Dünya’daki marka aksiyonlarının kalıcı ve nitelikli bir hal almasını sağlayan en güncel hamle tarzıdır, Gerçek Zamanlı Pazarlama. Markaların, günümüz kurumsal iletişim ve pazarlama planlaması içerisine mutlaka dahil etmesi gereken bir aksiyon türü olarak karşımıza çıkan Gerçek Zamanlı Pazarlama (Real-Time […]



Sosyal Medyanın Yeni Neferi: Gerçek Zamanlı Pazarlama

Günümüzde, markalar ayakta kalmak ve daha geniş kitle­lere ulaşmak adına yoğun pazarlama faaliyetleri sürdürmek­tedir. Web teknolojilerinin gelişimi ile birlikte sosyal medya kanalları doğmuştur. Bu kanallar, web dün­yasında kendilerini güçlü bir şekilde konumlandırarak, markalar için de yeni pazarlama alanlarının kapılarını açmıştır. Dijital ortamlarda müşteri­yi yakalamak ve elde tutmak adına güçlü strateji ve kampanyalar oluş­turan markalar, direkt […]



INSTAGRAM
add Takip Et