Anasayfa Blog Real-time Marketing Nedir

Real-time Marketing Nedir

Real Time Marketing, markaların gündemi takip ederek güncel olaylarla ilgili kampanyalar, içerikler ve reklamlar düzenleyerek daha fazla kitleye ulaşmak için yaptıkları çalışmalardır. Örneğin bir dizide çok ses getiren bir diyalog olduğunda bunun üzerinden markaların içerik oluşturup sosyal medyada paylaşması gibi.


Diğer Yazılarımız

Dijitalin Gücü Adına!

Yeniliklerle dolu ve gelişen teknolojilerle şekillenen dijital bir çağda yaşıyoruz. Her geçen gün bir tuğla daha ekleyip, dijital inşaamızı güçlendiriyoruz. Bu konuda en büyük itici güç ise sosyal medya. Markaların bütünleşik pazarlama iletişiminde...



SEO’ya Dair 10 Eğlenceli Karikatür

SEO, İngilizce “Search Engine Optimization” olarak geçen bir online pazarlama tekniğinin kısaltmasıdır. Türkçe’ ye ise “Arama Motoru Optimizasyonu” şeklinde çevrilir. SEO, Arama Motorlarında sitelerin veya sayfaların üst sıralara çıkarılmasına yönelik yapılan çalışmaları kapsar....