Anasayfa Blog reklam

reklam

reklam, büyüme ve gelişme amacı taşıyan firmaların çeşitli araçlar kullanarak oluşturduğu kullanıcıyı etkilemeye yönelik çalışmalardır. Günümüzde dijital ve geleneksel reklam olarak ikiye ayrılmaktadır.


SEM Çalışmalarına Başlamadan Önce

Arama motoru pazarlamacılığı alanına yatırım yapıp bütçe ayırmaya karar verdiyseniz, öncelikle dikkat etmeniz ve daha sonra pişman olmamak için değerlendirmeniz gereken bazı kriterlerden söz etmek gerekir. Büyük bir heves ve umutla Adwords’e kayıt...


Etiketler :

Diğer Yazılarımız

Google Adwords’ü Ayıran Önemli Avantajlar

İnternet üzerinden reklam yapmak istediğinizde birçok alternatif önünüze gelebilmektedir. Bunların amaçlarına, kullanımına ve diğer özelliklerine göre birbirinden farklı stratejilere sahip olduğu da bir gerçektir. Tıklama ve gösterim başına kullanılabilen ve ülkemizde de en...


Etiketler :

Booking Sonrası Otel ve Pansiyon Sahiplerine Stratejiler

Booking’in engellenme furyasının ardından küçük ve büyük işletmeler alternatif çözüm yolları aramaya koyuldu; bu yazı da nedene odaklanmaktansa, sonuçlar ve izlenecek yollar üzerine olacak. Geçtiğimiz hafta booking kelimesinin Google Trends sonuçlarında nasıl sıçradığını şekilde görebilirsiniz. Değinmek...



INSTAGRAM
add Takip Et