Anasayfa Blog reklam

reklam

reklam, büyüme ve gelişme amacı taşıyan firmaların çeşitli araçlar kullanarak oluşturduğu kullanıcıyı etkilemeye yönelik çalışmalardır. Günümüzde dijital ve geleneksel reklam olarak ikiye ayrılmaktadır.


SEM Çalışmalarına Başlamadan Önce

Arama motoru pazarlamacılığı alanına yatırım yapıp bütçe ayırmaya karar verdiyseniz, öncelikle dikkat etmeniz ve daha sonra pişman olmamak için değerlendirmeniz gereken bazı kriterlerden söz etmek gerekir. Büyük bir heves ve umutla Adwords’e kayıt...


Etiketler :

Diğer Yazılarımız

E-Ticarette Başarı ve 16 Faydalı Bilgi

Günümüzde internet oldukça fazla kullanılan ve bir hayli insanın yararlandığı bir nimettir. Pek çok işimizi internet sayesinde yapmaktayız. Gerek alışverişlerimiz olsun gerek sınavlara yapacağımız başvurular olsun gerekse de film ve video izlemelerimiz gibi...



E-Ticaret Sitelerinde Özgün İçerik Önemi

E-Ticaret sitelerinde genelde içerikler tedarikçilerden alındığı için aynı ürünü satanlarla büyük ölçüde benzer olmaktadır. Bu benzerlik Google nezdinde maalesef kopya içerik muamelesine sebebiyet vererek sitelerin SEO kalitesini olumsuz etkilemektedir. Bu sorunun önüne geçmek...



INSTAGRAM
add Takip Et