Anasayfa Blog reklam

reklam

reklam, büyüme ve gelişme amacı taşıyan firmaların çeşitli araçlar kullanarak oluşturduğu kullanıcıyı etkilemeye yönelik çalışmalardır. Günümüzde dijital ve geleneksel reklam olarak ikiye ayrılmaktadır.


SEM Çalışmalarına Başlamadan Önce

Arama motoru pazarlamacılığı alanına yatırım yapıp bütçe ayırmaya karar verdiyseniz, öncelikle dikkat etmeniz ve daha sonra pişman olmamak için değerlendirmeniz gereken bazı kriterlerden söz etmek gerekir. Büyük bir heves ve umutla Adwords’e kayıt...


Etiketler :

Diğer Yazılarımız

Google Adwords Nedir?

Günümüzde gelişen teknoloji sayesinde pek çok alanda yeni kavramlar ve yeni hizmetler ortaya çıkmıştır. İnternet pazarlama ve internet reklamcılığı da söz konusu kavramlar arasında son zamanlarda en çok duyulan hizmetler arasında yer almaktadır.



E-Ticarette En Önemli 13 Tüketici Hakkı

E-Ticaret günümüzde internetin kullamının artması ile birlikte ülkemizde 1995 yılında elektronik ortamda kullanılmaya başlanmıştır. Elektronik ticaretin kullanılması ile ilgili kanunen birçok düzenleme yapılmıştır ve tüketicinin bilmesi gereken birçok hakkı oluşmuştur. a) Türkiye de...