Anasayfa Blog Reklamcılık Yükselişi

Reklamcılık Yükselişi

Reklamcılık Yükselişi dijital anlamda son 5-6 yıla denk gelmektedir.Bunu, djital reklamların yatırımlarının yüzde 22 artmasından da anlayabiliriz.


Dijital Reklamcılık Savaşı Kazandı!

Geleneksel medya olarak adlandırdığımız televizyon, radyo, gazete gibi kitle iletişim araçlarının, sağladığı tek yönlü iletişim, artık zamanının çoğunu dijital ve mobil ortamda geçiren katılımcı ve sosyal kullanıcılara ulaşmak için yeterli olmayabiliyor. Bunun farkına varan işletmeler potansiyel müşterilerine ulaşmak için geleneksel reklam harcamalarını yavaş yavaş dijital mecralara aktarıyor. Reklamcılar Derneği’nin hazırladığı Türkiye’deki reklam yatırımları çalışmasının 2015 […]



INSTAGRAM
add Takip Et