Anasayfa Blog Satın Alma Başına Fiyatlandırma

Satın Alma Başına Fiyatlandırma

Satın alma başına fiyatlandırma AdWords teklif sistemidir. AdWords içerisidne dönüşüm başına maliyet olarak tanımlanmaktadır. Her bir satın almanın maliyete bölünmesi ile ortaya çıkmaktadır.


İnternet Reklamcılığı

Outdoor reklamcılıkların yerini hızla dijital reklamcılığa devretmesi internet reklamcılığı kavramının da ortaya çıkmasını sağlamıştır. İnternet reklamcılığı iç dünyasında oldukça geniş seçeneklere sahiptir. Bunları ana gruplar halinde sıralarsak daha iyi anlamanızı sağlarız. SEM



Diğer Yazılarımız

Adwords Reklamları Telefon Uzantıları

Google Reklamları Telefon Uzantıları; kullanıcıların reklamlarınızdan direkt olarak işletmenize telefon ile ulaşabildiği ve bu sayede daha fazla etkileşim alabileceğiniz uzantı türleridir. Google’ın Google Reklam Uzantıları konusuna ne kadar çok önem verdiğini artık herkes...



E-Ticarette Birden Çok Site/Mağaza ile Hizmet Vermenin Faydaları

E-Ticarette başarıya ulaşmanın yolalrından biri de, birkaç anahtar kelimeye karşılık gelen birçok siteye sahip olmak. Kadın ayakkabısı’nın yanında Abiye ayakkabı seçeneğini de içeren bir başka siteyi de bulundurmanız yararınıza olacatır. Piyasada bulunan ve...


Etiketler :