"Satın Alma Başına Fiyatlandırma" İle İlgili Blog Gönderileri

Satın alma başına fiyatlandırma AdWords teklif sistemidir. AdWords içerisidne dönüşüm başına maliyet olarak tanımlanmaktadır. Her bir satın almanın maliyete bölünmesi ile ortaya çıkmaktadır.


İnternet Reklamcılığı

Outdoor reklamcılıkların yerini hızla dijital reklamcılığa devretmesi internet reklamcılığı kavramının da ortaya çıkmasını sağlamıştır. İnternet reklamcılığı iç dünyasında oldukça geniş seçeneklere sahiptir. Bunları ana gruplar halinde sıralarsak daha iyi anlamanızı sağlarız. SEM



Diğer Yazılarımız

E-ticaret Sitelerinde Kıtlık Prensibi Uygulamaları

Kıtlık Prensibi ( Scarcity ), limitsiz insan talebi karşısında limitli kaynakların yetersiz kalması üzerine kurumuş temel bir ekonomik prensiptir. Bu yazıda Kıtlık Prensibi’nin, e-ticaret sitelerinde kullanıcıları ikna etme konusunda nasıl kullanılabileceğini örnekler vererek açıklamak...



SEM için Sosyal medya neden önemli?

Sosyal medya dediğimiz olgu insanların sanal âlemde sosyalleşmesi neticesinde ortaya çıkmıştır. İnsanların yaptıklarını, yapacaklarını ve olan olay ve düşünceleri paylaşma arzusu “Sosyal Medya”da can bulmuştur.   İnsanlar ne paylaşır kaygısına düşmeyin! Paylaşım hususunda...


Etiketler :

Yükselmeye hazır mısınız?