Anasayfa Blog SEM’de Erkek Ve Kadın Durumları

SEM’de Erkek Ve Kadın Durumları

Sem’de erkek ve kadın davranışları farklılık göstermektedir. Bir cinsin ilgilendiği site ile diğer cinsin ilgilenmeme durumu mevcuttur. Bu nedenle kampanyalar açılırken cinsiyetler de göz önünde bulundurulmalıdır.


Diğer Yazılarımız

Güvenilir Alışveriş

Son zamanlar birçok şirketin ürünlerini satmada satış şekli haline gelen e-ticaret yöntemi oldukça kullanılmaktadır. Bu şekilde satış yapan birçok şirketin müşteri kesimi oldukça geniştir ve aynı zamanda satışları diğer şirketlere oranla daha fazladır....



Google’dan +18 Sitelere Reklam Onayı!

Bildiğiniz üzere bahis, cinsellik, kilo verme gibi konular içeren sitelerin reklamları SEM reklamlarında (Adwords) gösterilmiyordu. Google yaptığı yeni bir düzenleme ile artık bu tarz içerikler içeren +18 sitelerin de reklamlarını yayınlayacak. Hassas içerikli reklamların...