Anasayfa Blog SEO ve Dijital Pazarlama

SEO ve Dijital Pazarlama

SEO ve Dijital Pazarlama günümüzün en önemli sektörlerinden biridir. Firmaların satışlarını arttırmaları artık önce internetten geçmektedir. Bu sayede tanınırlık, görünürlük ve popülariteyi arttırmak için SEO ve Dijital Pazarlama en önemli unsur haline gelmiştir.


Sosyal Medya Pazarlaması Ve SEO

Markaların SEO kanallarının beslendiği bir unsur olan sosyal medya optimizasyonu kurumların özellikle  son zamanlarda dijital pazarlama silahlarından en güçlüsü haline gelmiştir. “1 taş ile 2 kuş vurma” deneyimini de sağlayan bu pazarlama stratejisi doğrudan hızlı geri dönüşler sağladığı gibi sitenin SEO faktörlerine de artı puan kazandırmaktadır. Peki, sosyal medya optimizasyonunda değiştirmeniz gereken davranışları değerlendirelim. Paylaşılabilir […]



Dijital Pazarlamanın Zirvesi: SEO

SEO terimi ilk olarak 1997’de, web sitelerinin tasarım ve kodunu düzenleyerek arama motorlarında olumlu etkileşim (geri dönüşler) almasını sağlamak için kullanılmıştır. Dijital pazarlama oldukça geniş bir alan üzerine kurgulanmıştır. Kullanıcılar genellikle internet reklamcılığı olarak bir genelleme yapsa da iç dünyasının oldukça geniş olduğunu belirtmek isteriz. Dijital pazarlamanın en güçlü silahının neden SEO olduğunu merak ediyorsanız […]



SEO ve Dijital Pazarlamanın Gelişimi

SEO ve dijital pazarlamanın önemi internet kullanım oranının 1998 yılında hızlı bir ivme kazanması ile ortaya çıkmıştır. Hızla yaşanan internet kullanım artışı ise özellikle 2006 yılından itibaren markaların da bu pazara sağladığı yatırımlarda ciddi bir artış gözükmüştür. Dijital pazarlamanın doğuşunun ardından tüketicilerin de ihtiyaçlarını arama motorları üzerinden gidermeye başlaması da SEO alanındaki ihtiyacın ortaya çıkmasını […]



SEO’nun Pazarlama İletişiminde Önemi

Pazarlama iletişimi özetle ürün ve alıcıların birleşmesini sağlamaktır. Alıcıya ulaşma yöntemleri aslında birer pazarlama iletişim araçları ile gerçekleşir. Pazarlama iletişim sürecinde alıcılar tarafından gelen talepler, istekler, öneriler ve sorular kesinlikle yanıtsız kalmaması için iletişimde gerekli tüm temel alt yapının önceden hazırlanması gerekmektedir. Alıcının marka hakkında yapacağı araştırma, marka ile kuracağı iletişim, sorunların çözümü gibi süreçlerde […]



SEO & Dijital Pazarlama Devrimi

Dijital Pazarlamanın Doğuşu Markaların ürünlerini veya hizmetlerini pazarlamak için uyguladıkları yöntemler; bundan birkaç sene öncesine kadar televizyon, radyo gibi iletişim araçları ya da billboard, broşür gibi reklam teknikleri vasıtasıyla yapılırdı. Ancak büyük bir hızla ilerleyen teknoloji ve aynı doğrultuda artan internet kullanımı; geleneksel pazarlama yöntemlerinin artık tek başına etkili bir yöntem olmadığını tüm firmalara hissettirdi. […]



INSTAGRAM
add Takip Et