Anasayfa Blog Snapchat Pazarlaması

Snapchat Pazarlaması

Artık Snapchat Pazarlaması şeklinde bir olgu var. Bu olgu, markaların tanıtımını bu platformdan çeşitli videolar, fotoğraflar veya takipçisi fazla olan hesaplara reklam vererek gerçekleşiyor.


Markalar Snapchat’i Pazarlamaya Yönelik Nasıl Kullanabilir?

Henüz yeni çıktığında (2011) SnapChat, kullanıcıların birbirlerine zamanla kendi kendini silen içerikler gönderebildiği bir özel mesajlaşma uygulaması olmanın biraz daha ilerisindeydi. Uygulama ile birlikte fotoğraf ve videolar kişiye ya da bir grup kullanıcıya...



Diğer Yazılarımız

Girişimcileri İçten İçe Kemiren Korkular

Girişimcilik cesaret ister, girişimciler korkusuzdur, yenilikçidir, atılgandır, aslandır, kaplandır, kraldır… Hep böyle gaz verici, girişimciliği üst düzey gösteren sıfat ve yakıştırmalar yapılır. Fakat bir çok kişi girişimcilerin yaşadıkları zorlukları dile getirmemesi nedeniyle içten içe...



E-Ticaret Sitesinde Yapılan Hatalar

İnternetten alışveriş yapmak, geçmişe göre kişiler için artık daha güvenilir olsa da, yinede bir çok kişinin tereddüt etmesine neden oluyor. Özellikle kredi kartı dolandırıcılığı, telefon sipariş edip hıyar gönderilmesi gibi haberler kişilerin bir...