Anasayfa Blog Snapchat Pazarlaması

Snapchat Pazarlaması

Artık Snapchat Pazarlaması şeklinde bir olgu var. Bu olgu, markaların tanıtımını bu platformdan çeşitli videolar, fotoğraflar veya takipçisi fazla olan hesaplara reklam vererek gerçekleşiyor.


Markalar Snapchat’i Pazarlamaya Yönelik Nasıl Kullanabilir?

Henüz yeni çıktığında (2011) SnapChat, kullanıcıların birbirlerine zamanla kendi kendini silen içerikler gönderebildiği bir özel mesajlaşma uygulaması olmanın biraz daha ilerisindeydi. Uygulama ile birlikte fotoğraf ve videolar kişiye ya da bir grup kullanıcıya gönderilebiliyordu ve mesajı alan kişi, bunu yalnızca bir kez görüntüleyebiliyordu. Görünüşe göre, platformun hitap ettiği kitle gençlerdi ve paylaşılan içerikler uygulamadan silindikten […]



INSTAGRAM
add Takip Et