Anasayfa Blog Sosyal Medya Nasıl Yönetilir

Sosyal Medya Nasıl Yönetilir

Sosyal medya nasıl yönetilir? Sosyal medya yönetiminde ilk olarak her sosyal mecra için farklı bir strateji ve içerik oluşturulmalıdır. Örneğin Linkedin’de iş hayatı ve iş dünyası ile ilgili günde 1 içerik paylaşılırken, Instagram’da daha çok görsel ağırlıklı ve eğlenceli içeriklere daha fazla ağırlık verilmelidir.


Sosyal Medya Uzmanı Kontrol Listesi

Bir sosyal medya uzmanı ne yapar, nasıl çalışır, çalışmalarını hangi aralıklarda nasıl gerçekleştirmeli hepsini maddeler halinde sizler için özetledik. Siz de bu takvime göre hareket ederek sosyal medya yönetiminizi daha kolay gerçekleştirebilirsiniz. Günlük Twitter’da 3-6 Arası Paylaşım Yap Facebook’ta 1-2 Tane Paylaşım Yap Google Plus’ta 1-2 Tane Paylaşım Yap Instagram’da 1-3 Arası Paylaşım Yap Linkedin’de 1 Tane Paylaşım Yap […]



Sosyal Medya’daki Olumsuz Yorumlarla Nasıl Başa Çıkabilir?

Öncelikle bu konu ile ilgili bilinmesi gereken, iyi düşünebilme ve müşteri ilişkilerinin anlaşılmasıdır. Bu yüzden şirketinizde iyi bir sözcünün, sosyal medyadaki yorumlarla ilgilenmesi bu sorunun büyük ölçüde düzeltilebilmesini sağlayacaktır. Bir şirket olarak belirli bir misyonunuz ve ilkelerinizin olması ve bunun tam olarak hissettirilmesi gerekmektedir. Şirketiniz sosyal medya’daki olumsuz yorumlarla nasıl başa çıkabilir konusunda şirketinizin olumsuz […]



INSTAGRAM
add Takip Et