Anasayfa Blog Sosyal Medya Odaklı Fiyatlandırma

Sosyal Medya Odaklı Fiyatlandırma

Sosyal medya odaklı fiyatlandırma sosyal medyaya özel kampanya yaparken sosyal medyayı aktif olarak kullanan rakiplerin fiyatlarına göre fiyatlandırma yapma işlemidir.


İnternet Reklamcılığı

Outdoor reklamcılıkların yerini hızla dijital reklamcılığa devretmesi internet reklamcılığı kavramının da ortaya çıkmasını sağlamıştır. İnternet reklamcılığı iç dünyasında oldukça geniş seçeneklere sahiptir. Bunları ana gruplar halinde sıralarsak daha iyi anlamanızı sağlarız. SEM



Diğer Yazılarımız

E-Ticarette Can Alıcı 6 Proje Fikri

E-ticaret hayatımızı kolaylaştırmanın yanı sıra bazı zorlukları da beraberinde getirmektedir. Bunlardan en önemlisi aktif ziyaretçinizin bulunmamasıdır. Bu yazıda size aktif ziyaretçiniz olmamasına rağmen nasıl kazanç sağlayacağınıza dair küçük bir örnek sunulacaktır. Örneğin tekstil...