Anasayfa Blog Sosyal Medya ve Pareto

Sosyal Medya ve Pareto

Sosyal Medya ve Pareto  çok önemli bir öneme sahiptir. İş yönetimi düşünürü Joseph Juran tarafından önerilip adına Pareto dediği bu ilke, çoğu olay için sonuçların %80’i nedenlerin %20’sinden kaynaklanmaktadır. İş dünyasında da yaygın olarak kullanılan ilkelerden biridir. Kısaca bu ilkeye 8-2 / 80-20 kuralı da denilmektedir.


Diğer Yazılarımız

SEO mu AdWords mü Yapmalıyım?

Rakiplerinizden geri kalmamak ve diğer kanallardaki potansiyel müşterileri kaçırmamak adına iki pazarlama yönteminin de beraber kullanılması en sağlıklı ve verimli yöntemdir. Sadece AdWords yaparak organik sonuçlara tıklayan potansiyel müşterilerinizi kaçırabildiğiniz gibi sadece SEO...



Adwords Hesapları Nasıl Yönetilir

Global reklamcılık sektöründe dijital reklamcılığın büyük bir bölümünü kapsayan “Adwords SEM reklam” yönetim konusunda da profesyonelliğe ihtiyaç duymaktadır. Ülkemizde birçok kişinin reklam kampanyalarını kendilerinin oluşturup yönetmesine rağmen, ilk reklam verenlerin muhtemelen bütçe ve...