Anasayfa Blog Sosyal Medya ve Pareto

Sosyal Medya ve Pareto

Sosyal Medya ve Pareto  çok önemli bir öneme sahiptir. İş yönetimi düşünürü Joseph Juran tarafından önerilip adına Pareto dediği bu ilke, çoğu olay için sonuçların %80’i nedenlerin %20’sinden kaynaklanmaktadır. İş dünyasında da yaygın olarak kullanılan ilkelerden biridir. Kısaca bu ilkeye 8-2 / 80-20 kuralı da denilmektedir.


Diğer Yazılarımız

İstatistikler İle Türkiye’de SEM Durumu

SEM ve SEO, ikisi de İngilizce kökenli olan ve internet sitelerinin hedef ziyaretçilerine ulaşması için gerçekleşen bir operasyondur. İkisi de aynı amaca hizmet etse de uygulanış ve geri dönüş bakımından oldukça farklıdırlar.


Etiketler :

Yükselmeye hazır mısınız?

INSTAGRAM
add Takip Et