Anasayfa Blog Sosyal Medya Yönetimi

Sosyal Medya Yönetimi

Sosyal medya yönetimi, markaların veya şirketlerin sosyal medya hesaplarında yürüttüğü tüm kampanya ve stratejiler bütünüdür.


Sosyal Medya Hesap Yöneticilerinin Mutlaka Bilmesi Gereken Programlar

Sosyal medya hayatımızın iş, eğitim veya kişisel olarak her alanına hızla girmeye devam ederken bu mecra günümüzde yeni iş olanakları oluşturmuştur. Bu işlerden bir tanesi de Sosyal Medya Yöneticiliğidir. Çok değil bundan dört, beş yıl önce birisi bizim şirketin sosyal medya hesaplarını yönet sana para vereyim dese dalga geçiyor derdir. Günümüzde ise Sosyal Medya Hesap […]



Sosyal Medya Uzmanı Kontrol Listesi

Bir sosyal medya uzmanı ne yapar, nasıl çalışır, çalışmalarını hangi aralıklarda nasıl gerçekleştirmeli hepsini maddeler halinde sizler için özetledik. Siz de bu takvime göre hareket ederek sosyal medya yönetiminizi daha kolay gerçekleştirebilirsiniz. Günlük Twitter’da 3-6 Arası Paylaşım Yap Facebook’ta 1-2 Tane Paylaşım Yap Google Plus’ta 1-2 Tane Paylaşım Yap Instagram’da 1-3 Arası Paylaşım Yap Linkedin’de 1 Tane Paylaşım Yap […]



Sosyal Medya Ajansı Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler

Markanızın sosyal medya hesaplarını yönetecek bir ajans arıyorsunuz fakat hangi ajansın sizi sosyal medyada sorunsuz ve kaliteli olarak temsil edeceğinden emin olamıyorsunuz. Çünkü hepsi standart olarak “biz harikayız, biz süperiz, biz mükemmeliz, bizi tercih ederseniz yaşadınız” diyor. Zaten “biz çok kötüyüz, bizi sakın tercih etmeyin, tercih ederseniz batarsınız” diyen bir sosyal medya ajansı olması saçma olacaktır. Bu […]



Sosyal Medya Yöneticisi Dediğin Böyle Olmalı!

Sosyal medyanın önemini anlatmaya çalışmak gibi komik bir girişimde bulunmayalım ve bir markanız varsa kesinlikle sosyal medya yönetimine son derece önem vermeniz gerektiğini belirtelim. Bizim konumuz markanızın sosyal medya yönetimini yapacak kişi ya da ajansların sahip olması gereken özellikler. Söz konusu özellikler askerliğini yapmış ya da en az 2 yıl tecilli, sektörde en az 2 […]



Sosyal Medya ve Kurumsallık

Merhabalar, Blog konumuz : Sosyal Medya ve Kurumsallık. Kurumsal bir firma sosyal medyada nasıl olmalı? Neşeli mi? Ciddi mi? Gündeme ayak uydurmalı mı? bunları tartışacağız. Öncelikle bir firma sosyal medyayı tamamen kullanmalı, bir iki web alanını değil. Her yönüyle sosyal medyayı kullanmalı iyi bir ekibe sahip olmalı. Twitter’dan tutun Linkedin‘e Facebook‘tan Youtube kadar her yerde aktif ve istikrarlı olmalı. Güncellik Kurumsal […]



Markaların Twitter ‘da Olumsuz Yorum Yönetimi

Bir markanın en fazla olumsuz yorum aldığı sosyal medya platformu Twitter ‘dır. Çünkü Twitter yapısı itibari ile kişilerin duygu ve düşüncelerini en fazla ifade ettiği, çoğu zaman mantıklı ya da mantıksız diye düşünmeden her aklına geleni yazdığı, dolayısıyla bir markanın hizmetinden duyduğu memnuniyetsizliği en kolay şekilde ifade ettiği platformdur. Ayrıca 140 karakter sınırlaması nedeniyle sorunun açıklama […]



INSTAGRAM
add Takip Et