Anasayfa Blog Tıklama Başı Fiyatlandırma

Tıklama Başı Fiyatlandırma

Tıklama başına fiyatlandırma, diğer adıyla tıklama başına maliyet Google’ın reklam modellerinde kullandığı açık arttırmalı sistemdir. Tıklama başına fiyatlandırma tüm koşulların eşit olduğu durumda reklam konumu sizin konumunuzun altındaki web sitesinin 1 kuruş fazlasıdır. Örneğin tüm koşulları eşit varsaydığımız iki siteden 1. sıradaki 0,50 kuruş veren web sitesini geçmek için 0,51 kuruş vermek yeterlidir.


İnternet Reklamcılığı

Outdoor reklamcılıkların yerini hızla dijital reklamcılığa devretmesi internet reklamcılığı kavramının da ortaya çıkmasını sağlamıştır. İnternet reklamcılığı iç dünyasında oldukça geniş seçeneklere sahiptir. Bunları ana gruplar halinde sıralarsak daha iyi anlamanızı sağlarız. SEM



Diğer Yazılarımız

Facebook Reklamları Neye Göre Ücretlendiriyor?

Milyarlarca kullanıcıya sahip Facebook, markaların online pazarlama çalışmalarında bulunmaz bir nimet. Hal böyle olunca reklam veren 3 milyon pazarlamacı 1 milyardan fazla kullanıcının dikkatini çekmek için Facebook’un haber kaynağında ve yayıncılık platformlarında büyük...



INSTAGRAM
add Takip Et