"Tıklama Başı Fiyatlandırma" İle İlgili Blog Gönderileri

Tıklama başına fiyatlandırma, diğer adıyla tıklama başına maliyet Google’ın reklam modellerinde kullandığı açık arttırmalı sistemdir. Tıklama başına fiyatlandırma tüm koşulların eşit olduğu durumda reklam konumu sizin konumunuzun altındaki web sitesinin 1 kuruş fazlasıdır. Örneğin tüm koşulları eşit varsaydığımız iki siteden 1. sıradaki 0,50 kuruş veren web sitesini geçmek için 0,51 kuruş vermek yeterlidir.


İnternet Reklamcılığı

Outdoor reklamcılıkların yerini hızla dijital reklamcılığa devretmesi internet reklamcılığı kavramının da ortaya çıkmasını sağlamıştır. İnternet reklamcılığı iç dünyasında oldukça geniş seçeneklere sahiptir. Bunları ana gruplar halinde sıralarsak daha iyi anlamanızı sağlarız. SEM



Diğer Yazılarımız

Amazon SEO Stratejisi

Amazon SEO Stratejisi ve Arama Terimi  Optimizasyonu Amazon listelerinizdeki trafiği artırmanın en önemli yönü, düzgün bir şekilde uygulanmış Anahtar Kelime Araştırması’dır. Promosyon dışındakiler ve dahili sponsorlu ürün kampanyaları da dahil olmak üzere, listelerinizde,...



E-Ticarette Can Alıcı 6 Proje Fikri

E-ticaret hayatımızı kolaylaştırmanın yanı sıra bazı zorlukları da beraberinde getirmektedir. Bunlardan en önemlisi aktif ziyaretçinizin bulunmamasıdır. Bu yazıda size aktif ziyaretçiniz olmamasına rağmen nasıl kazanç sağlayacağınıza dair küçük bir örnek sunulacaktır. Örneğin tekstil...



Yükselmeye hazır mısınız?