Anasayfa Blog Tıklama Başı Fiyatlandırma

Tıklama Başı Fiyatlandırma

Tıklama başına fiyatlandırma, diğer adıyla tıklama başına maliyet Google’ın reklam modellerinde kullandığı açık arttırmalı sistemdir. Tıklama başına fiyatlandırma tüm koşulların eşit olduğu durumda reklam konumu sizin konumunuzun altındaki web sitesinin 1 kuruş fazlasıdır. Örneğin tüm koşulları eşit varsaydığımız iki siteden 1. sıradaki 0,50 kuruş veren web sitesini geçmek için 0,51 kuruş vermek yeterlidir.


İnternet Reklamcılığı

Outdoor reklamcılıkların yerini hızla dijital reklamcılığa devretmesi internet reklamcılığı kavramının da ortaya çıkmasını sağlamıştır. İnternet reklamcılığı iç dünyasında oldukça geniş seçeneklere sahiptir. Bunları ana gruplar halinde sıralarsak daha iyi anlamanızı sağlarız. SEM



Diğer Yazılarımız

SEO & Dijital Pazarlama Devrimi

Dijital Pazarlamanın Doğuşu Markaların ürünlerini veya hizmetlerini pazarlamak için uyguladıkları yöntemler; bundan birkaç sene öncesine kadar televizyon, radyo gibi iletişim araçları ya da billboard, broşür gibi reklam teknikleri vasıtasıyla yapılırdı. Ancak büyük bir...


Etiketler :

Webtures’ten Yaratıcı Pazarlama Teknikleri

Webtures olarak SEO’da izlediğimiz etkili stratejiler dışında diğer pazarlama alanlarında da farklı ve yaratıcı çalışmalara imza atmaya devam ediyoruz. İşte tamamen Webtures tarafından oluşturulan farklı ve yaratıcı pazarlama tekniklerinden birkaçı… Webtures durur mu yapıştırmış...



Yükselmeye hazır mısınız?

INSTAGRAM
add Takip Et