Anasayfa Blog Twitter Marka İmajı

Twitter Marka İmajı

Twitter Marka İmajı hesap hareketleri, kullanıcı adının doğru seçilmesi ve özenli içerik paylaşımları gibi faktörlere dikkat edilerek sağlamlaştırılır.


Diğer Yazılarımız

Markalar İçin Hikayeleştirme (Storytelling) Sanatı

Dijital pazarlamada girdiğimiz girdabın içinde dönüp duruyor muyuz? Dijital iletişim çalışmalarında kopya içerik yükselişte mi? Öyleyse sığınacak bir limanımız var: “Storytelling”, yani hikayeleştirme. Nedir storytelling? Aslında ne olduğuna bakmadan önce, reklamcılık sektörünün çok...



E-ticaret Sitelerinde Kıtlık Prensibi Uygulamaları

Kıtlık Prensibi ( Scarcity ), limitsiz insan talebi karşısında limitli kaynakların yetersiz kalması üzerine kurumuş temel bir ekonomik prensiptir. Bu yazıda Kıtlık Prensibi’nin, e-ticaret sitelerinde kullanıcıları ikna etme konusunda nasıl kullanılabileceğini örnekler vererek açıklamak...



INSTAGRAM
add Takip Et