Anasayfa Blog Ürün Satma Stratejileri

Ürün Satma Stratejileri

Ürün Satma Stratejileri sürecinde gerçekleşen işlemleri ne kadar hızlandırabilirseniz, o kadar kârda olduğunuz rahatlıkla söylenebilir. Bu hızlandırma işlemleri sadece satın alma kolaylığı değil sitenin hızı ve güven etkisi de yaratmasıdır.


E-Ticaret Sitelerinde Ürün Satın Alma Stratejisi

Müşterilerin bir ürün satın almak için kaç tane form doldurduğunu, kutucuk işaretlendiğini ve ne kadar zaman harcadığını hiç düşündünüz mü? Peki kullanıcıların %26’sının e-ticaret sitelerine üye olmak zorunda kaldıkları için ürün satın almaktan vazgeçtiğini biliyor muydunuz? Müşterilerinize Kolaylık Sunun Üye olma, e-posta aktivasyonunu gerçekleştirme, kargo adresini girme ve kredi kartı bilgileriyle ürünü sipariş etme aşamalarını […]



INSTAGRAM
add Takip Et