Google’a Oynamayı Okey Oynamak Sanan 6 Yönetici Tipi

Google’a Oynamayı Okey Oynamak Sanan 6 Yönetici Tipi

İnternetin hayatlara sağlamış olduğu etkileri en çok da pazarlama açısından değerlendirmek gerekmektedir. Nitekim online ticaret kavramı pek çok şirket yöneticisinin son zamanlarda en fazla yoğunlaşmaya çalıştığı konuların başında gelmektedir. Ancak bu durum Google üzerinden öyle çok da kolay olmamaktadır. Nitekim Google’da varlık göstermeye çalışan yönetici tipleri bazı zamanlarda tökezleme durumları ile de karşı karşıya kalmaktadır. Bu durumları ise bazı örneklerle de açıklamak mümkündür. Ancak bunun öncesinde sosyal medya kavramına da az da olsa değinmek isteriz.

Sosyal medya ve internet üzerinden sesimizi duyurma ihtimallerimiz çok daha fazladır. Ancak bu durumun her daim net bir işleyişle ilerlemesi ne yazık ki mümkün değildir. Bu sebepten dolayı her adımımızı sağlam ve temkinli bir şekilde atmakta fayda görülmektedir. Keza evet piyasa da Google’da oynamayı okey oynamak sanan insanlarda vardır. Ancak bu yöneticilerin varlıklarını sürdürme süreleri çok azdır. En nihayetinde bir şeyin tam olarak kavranmaması özellikle de internet üzerinde saman alevi durumlarına yol açmaktadır. Bunun için de Google’a oynamayı okey oynamak sanan 6 yönetici tipi konusuna derinlemesine değinmekte fayda görüyoruz. Bu konu öncesinde de internet pazarlamasının aslında öyle çok da korkulacak bir durum olmadığını bilmenizi isteriz. İşte sizler için Google’a oynamayı okey oynamak sanan 6 yönetici tipini şu şekilde yorumladık.

Aslında bu durumu ekmek olmadan pide olmaya çalışmak kavramıyla da açıklayabiliriz ilk olarak google üzerinden her daim pazarlama yapmaya çalışan yönetici tiplerine değinmekte fayda görüyoruz. Nitekim bu aşamalarda ne içerik yönetimi ne de SEO uygulamalarından bir haber olan bu yöneticiler mecburen ilerleyen zamanlarda tökezlemekten kurtulamayacaktır. Bunun dışında ise takipçi sayısı ile problem yaşayan yönetici ile hedef kitlesini bir türlü oturtamamış yönetici tiplerini de üçüncü ve dördüncü sıralarda gösterebiliriz. Nitekim bu iki tipin birbirleri ile bağlantılı olduklarını söylememiz mümkün. Tüm bunların dışında online pazarlama ya da diğer site yönetimi işlemlerinde hedef kitle belirleme olmazsa olmaz bir gerekliliktir. Bu hususları yerine getirdiğiniz takdirde Google’da yükselme imkânını yakalayabilirsiniz. Öte tandan Google ile arasını bir türlü düzeltemeyen diğer üç yönetici tipini de şu şekilde sıralamak isteriz;

• Eksik teknik donanımlarla faaliyet gösteren yöneticiler
• Sosyal medya diline hakim olamayan yöneticiler
• Hedef kitle ve müşterileri ile iletişim kuramayan yöneticiler

Tüm bu hususları göz önünde aldığımız zaman, internet, sosyal medya ve teknoloji kavramlarının aslında ne kadar da gerekli hususlar olduğunun dikkatini çekeriz. Nitekim bu mecralar sayesinde bol avantajlı sonuçlar da elde edebilir ya da yukarıda ki dikkatsizliklerden dolayı dibe de vurabilirsiniz. Bu sebepten dolayı da, mevcut teknik işleyişlerin her daim farkında vararak hareket etmeniz sizlerin yararına olacaktır.

Bir önceki yazımız olan Dijital Dünya’da Kurumsal İletişim Nasıl Sağlanır? başlıklı makalemizde Dijital Kurumsal İletişim hakkında bilgiler verilmektedir.

Girişimcilik İle İlgili Diğer Yazılar

Yorumlar (1)

  1. Gerçekten çok gerekli hususlara değinmişsiniz. Umarım bu yönde hataları olan yöneticiler bu makaleyi görüp hatalarını çok geç olmadan düzeltme şansını elde edebilirler.

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.