Instagram İşletmeler için Analytics Aracını Yayınlıyor!

Instagram İşletmeler için Analytics Aracını Yayınlıyor!

Instagram bu aralar sürekli bir güncellemesi ile karşımıza çıkıyor. Logosunu ve anasayfa görünümünü de güncelleyen Instagram, geçtiğimiz günlerde işletmelere özel sayfa yapısını test etmişti. Şimdi de işletmeler için analytics aracını devreye soktu ve testlere başladı.

instagram işletme sayfaları instagram-isletme-sayfasi-2

Instagram test aşamasında olan yeni analitik aracı ile işletmelere; takipçileri ve postları hakkında detaylı analizler sunmayı hedefliyor. Aşağıdaki ekran görüntüsünden de anlaşıldığı üzere Instagram’ın analytics tool’u ile Facebook sayfa istatistiklerine benzer datalara ulaşılabilecek.

instagram analitik aracı

 

Instagram Analytics ile  işletmeler en popüler postlarına tek bir bölümden ulaşabilecek.

instagram istatistik aracı

Instagram şu an test ettiği bu analitik aracını ne zaman piyasaya süreceği belli değil.  Bu özelliğin en çok da sosyal medya yöneticilerin işine yarayacağı kesin, 3. parti uygulamalarla uğraşmaktan da kurtulmuş olunacak böylelikle.

Bir önceki yazımız olan 2016 Sosyal Medya Pazarlama Trendleri başlıklı makalemizde Online Pazarlama Stratejileri, Sosyal Medya İstatistikleri 2016 ve Sosyal Medya Pazarlaması Nedir hakkında bilgiler verilmektedir.

Sosyal Medya İle İlgili Diğer Yazılar

Yorumlar (0)

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.