Instagram’da Satışları Arttırmanın Yolları

Instagram’da Satışları Arttırmanın Yolları

Görselliğin ön planda olduğu Instagram için markalar pazarlama yarışına giriyorlar. Son yıllarda önemli bir satış ve pazarlama mecrası haline gelen Instagram’da, takipçi profillerine ulaşmak tüm markaların en büyük hedefi… Kullanıcı etkileşimi yaratarak markaların reklamlarını yapabilmeleri mümkün. Peki bu platformda hangi reklam ve pazarlama stratejileri kullanılarak satışlar arttırılabilir?

Yetkin ve Etkili Olun

Marka imajınızı ve prestijinizi yükseltebilmek için yetkin olmalısınız. Markanızın takipçilerine ürün ve hizmetleriniz hakkında sürekli bilgi vermelisiniz. Ürün stoklarınızda her zaman ürün çeşitlerinden bulunmalıdır. Bir ürünü stoklarda bulamayan müşteriler hemen kaçabilir. Ayrıca hesabınız aracılığı ile sürekli güncel paylaşımlarda da bulunmalısınız.

Kampanya ve Promosyon Duyuruları Yapın

Kullanıcılar için kampanya ve promosyon duyuruları yapmalısınız. Bu duyuruları çeşitli yazı efektlerinden yararlanarak görselin içinde dikkat çekici bir biçimde kullanmalısınız. Çünkü anasayfa akışta milyonlarca görsel içinde duyurularınızın kaybolup gitmemesi gerekir. Renkler ve yazı efektleri ile kullanıcıların görsel hafızalarına hitap etmelisiniz.

Reklam Hizmetlerini Kullanın

Instagram giriş yaparak uygulamanın sizlere sunduğu reklam hizmetlerini kullanabilirsiniz. Böylece markanızın kullanıcılarla etkileşime girmesini sağlayabilirsiniz. Satışlarınızı arttırmak için doğru reklam stratejilerini benimsemelisiniz. İnstagram uygulamasının markalar için sunduğu Power Editor hizmetinden faydalanabilirsiniz.

Satış Uygulamalarını Aktif Olarak Kullanın

Burada kullanılabilecek birçok uzantı ve uygulama ile satışlarınızı arttırabilirsiniz. LIKEtoKNOW.it burada satışları yükseltebileceğiniz uygulamalardan birisidir. Bu uygulama ile ürünün fotoğrafının altında yer alan LIKEtoKNOW.it linkine tıklayan kullanıcılar giriş yaparak ürünü direkt olarak satın alabiliyor. Soldsie ve Like2Buy uygulamaları ile de satışlarınızı yükseltmeniz mümkün.

Kullanıcı Deneyimine Önem Verin

Kullanıcıların ürün ile ilgili yaptıkları olumlu ve olumsuz tüm yorumları ilgiyle takip edin. Çünkü kullanıcı deneyimine önem veren markalar her zaman oyunu kazanır. Tüketicilerin sosyal medyada paylaştıkları olumlu yorumlar markanıza güvenirliği arttıracaktır. Çünkü pozitif yorumlar markanıza pozitif değer katar. Araştırmalar gösteriyor ki kullanıcılar, bir ürünü alırken diğer kullanıcıların yorumlarını oldukça fazla önemsiyor. Yani bir kullanıcının bir ürünü satın almaya karar verme sürecini tüketici yorumları belirliyor.

Bir önceki yazımız olan Twitter Listelerinin Dijital Pazarlamadaki Önemi başlıklı makalemizde Dijital Pazarlama, Trendler ve Twitter hakkında bilgiler verilmektedir.

Dijital Pazarlama İle İlgili Diğer Yazılar

Yorumlar (0)

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.