444 4 915
444 4 915
Sayfa 2

Reklam Körlüğü (Site Körlüğü) Nedir?

Reklam körlüğü veya başka bir deyişle site körlüğü günümüz internet sektörünün en büyük sorunlarından bir tanesidir. … Özellikle geri dönen yani sadık ziyaretçi kitlesine sahip internet sitelerinde reklam gösterim / reklam tıklama oranları (TO) benzerlik göstermektedir. İlk banner reklam 1994 yılında wired.com web sitesinde yer aldığında dijital reklamın yepyeni bir boyutu ortaya çıkmıştı. Ancak bugünlerde […]

Dijital Pazarlama Elif Nur Kasapoğlu Devamını oku

Blockchain Pazarlamayı Nasıl Etkiler?

Blockchain ve Pazarlama Üzerindeki Etkisi Son zamanlarda oldukça ses getiren, hayatımızda birçok şeyi değiştirebilecek Blockchain teknolojisinin pazarlama üzerinde oluşturabileceği etkileri gelin hep birlikte inceleyelim. Öncelikle, araştırmalarına yeni başlayanlar veya bu konuda pek bir fikre sahip olmayanlar için konuya kısaca Blockchain nedir sorusuyla başlayalım. Blockchain nedir? Verdiğiniz oylar gerçekten sayılıyor mu? İnternet aracılığıyla tanıştığınız kişi gerçekten […]

Dijital Pazarlama Webtures Devamını oku

FAQ Nedir, Nasıl Yapılır?

Google, 8 Mayıs 2019 tarihinde New in structured data: FAQ and How-to isimli makale yayımlayarak SERP’teki yeni bir özelliği duyurdu. Yayımlanan özellik sayesinde web site yöneticileri sayfaları için belirleyeceği soru ve cevapları SERP’te gösterme imkanı buluyor.   SERP’te FAQ Nasıl Çıkar? Google’nin yayınlamış olduğu makalede soru-cevapların SERP’te gözükmesi için yapısal veri kullanılması gerektiği belirtiliyor. SSS […]

SEO Atakan Erdoğan Devamını oku

Dijital Dönüşüm Hizmeti Nedir?

Dijital Dönüşüm Nedir? Eğitim, sağlık, finans, turizm, ekonomi, tekstil, otomotiv ve daha yüzlerce sektör dijitalleşmeden aktif yararlanıyor. Robotlar, yapay zekâlar, 3D yazıcılar ve geliştirilen sistemlerle aslında çağımızda dijital ve teknolojik gelişmelere ne denli hazır olduğumuzu görebiliyoruz. Günlük hayatımızda dahi önemli yer tutan dijitalleşme ticari yaşam için ekstra önem taşıyor. Bu kapsamda dijital dönüşüm nedir sorusuna […]

Dijital Pazarlama Webtures Devamını oku

Sesli Aramaların Gelişimi ve İçeriği Optimize Etmeniz İçin 7 Etkili Tavsiye!

Sesli arama, kullanıcılar belli ihtiyaçlarını karşılamak için yazarak değil, sesli olarak arama yaptıkları bir teknolojik değişim sürecidir. Sanal asistanların günlük hayatta sunduğu kolaylık sayesinde, insanların özelikle son 2 yıl içerisinde yapılan arama alışkanlıklarının evrimleşmesinde büyük rol oynadığı görülüyor. 2008 yılından günümüze sesli aramaların artışına baktığımızda ise X 35 kat sesli aramaların artarak büyüdüğü görülmekte. (Kaynak: […]

SEO Hamdi Gültekin Devamını oku

Eticaret Dönüşüm Oranı Optimizasyonu

Fiyat Sabitlemesini Kullanın Fiyatlarını düşürmeden ürünlerinizin uygun görünmesini mi istiyorsunuz? Fiyat sabitlemeyi deneyin. İşte bunu yapmanın yolu: Ürün için birine belirli bir fiyat gösterdiğinizde, o kişi kısa bir süre için bu fiyata “bağlanır”. (Bu nedenle bilgi içerikli ticari reklamlar, ürünün gerçek fiyatını açıklamadan önce birkaç yüksek fiyat göstermektedir). Williams-Sonoma bunu çok iyi uyguluyor. Kategori sayfalarındaki ürünlerin […]

E-Ticaret Webtures Devamını oku

Yükselmeye hazır mısınız?