444 4 915
444 4 915
Daha İyi Deneyimler İçin 10 Akıllı UX Yazma İpucu

UX ne yazmak da ne demek, diye sorabilirsiniz. Bir metin yazarı olduğunuzu düşünün, ancak işiniz ürünü satma çabası taşımıyor. Bunun yerine, ürünün tek başına özelliklerini gösterebildiğinden emin olmaktan sorumlusunuz ve bunun için çalışıyorsunuz. UX yazma, ürününüzle etkileşimde bulunan kişiyle konuşuyor olmaktır. Bu bir uygulama, web sitesi veya bir ambalaj olabilir. UX yazma, markanızın sesi olmaktır. […]

Sitenizi Mobil Uyumlu Yapacak En İyi WordPress Eklentileri

Web sitenizi mobil uyumlu yapacak WordPress eklentileri ile çok daha iyi yönetme imkânına sahip olabilirsiniz. Bu eklentiler sayesinde herhangi bir web sitesi, çok daha erişilebilir hale getirilebilir ve web site kullanımı çok daha kolay ve rahat olabilir. WordPress eklentileri ile çok daha güçlü bir altyapı oluşturabilirsiniz. Blog, e-ticaret sitesi veya firma web sitesi gibi birbirinden […]

E-Ticarette Başarı Faktörleri

E-Ticaret dünyasında başarılı olmak için deneyim odaklı kazançların çok büyük önemi var. Girişimcilik ruhu ile başlayan bu süreç büyük ciro yönetimine kadar uzayabiliyor. Hal böyle olunca başarı faktörlerini sıralamak istedik. Marka Yaratın! Son tüketim ve alışveriş deneyimlerine baktığımızda marka alışkanlığı gelenekselden gelen “markacılık” değil tam tersi marka imajını işaret ediyor. Yani marka olmak esasında kurumsallığı, […]

E-Ticaret Danışmanı

Son yıllarda hem ülkemizde hem de dünya genelinde büyük bir gelişme gösteren e-ticaret, çok geniş bir kullanıcı kitlesine sahiptir. Çok sayıda avantajı ile dikkatleri üzerine çeken bu sektör, özellikle ticarete adım atmayı düşünen yeni girişimciler için oldukça cezbedicidir. Fiziksel olarak var olan bir mağaza yerine dijital ortamda satış yapmayı tercih eden kişiler, doğru pazarlama stratejileri […]

Dijital Pazarlama Uzmanı Nedir? Ne İş Yapar?

Dijital pazarlama uzmanı, şirketlerin dijitaldeki hedef kitlesini belirlemek, özel pazarlama stratejilerini belirleyen ve uygulayan kişilere denir. İnternet kullanımının her geçen gün arttığı günümüz teknoloji çağında, özellikle internet kullanıcıları hedef kitle olarak belirlenir. Bunun en büyük nedeni ise tüketicilerin büyük çoğunluğunun markalar ve ürünleriyle ilgili bilgilere online platformlar üzerinden gerçekleştiriyor olmalarıdır. Dijital ortamda yer alan kişilerin […]

Yükselmeye hazır mısınız?