Anasayfa Blog

A/B Testi Nedir ve Nasıl Yapılır?

A/B testi, aslında bir deneydir. Bu deneyde kontrol grubu ile 2 ya da daha fazla varyasyon ziyaretçiler tarafından değerlendirilir. Yapılan değerlendirme sonucunda da verilere bakılarak hangi varyasyonun daha iyi çalıştığına karar verilir. A/B testlerini...

2018 Yılı En İyi Pazarlama Tasarım Trendleri

Birçok yaratıcı profesyonelin tanıyacağı Shutterstock, pazarlamacılar tarafından bu yılın bilinmesi gereken tasarım eğilimlerini aydınlatan 2018 Yaratıcı Trendler Raporu’nu paylaştı. Rapor, Shutterstock’un koleksiyonundaki 170 milyondan fazla görsel içerik üzerine sentez ve analiz kullanılmasıyla oluşturdu. Shutterstock,...

Facebook Reklam Modelleri Nelerdir?

Markaların sosyal medyanın gücünü keşfetmesi ile birlikte sosyal paylaşım sitelerinde reklam vermek büyük önem kazandı. Hâl böyle olunca Google reklamlarının yanında Instagram, Twitter, Facebook reklamları da firmalar için ciddi bir trafik kaynağı olmaya başladı. Özellikle de...

Alt ve Title Etiketi ile SEO Friendly Image Oluşturma

SEO için en önemli şeylerden biri içeriktir. Ancak içerik deyince genellikle herkesin aklına metin gelir. Yanlış! Bir web sayfası içerisinde yer alan tüm görsel öğeler, textten ya da görselden olmuş olsun tüm menüler, videolar, bannerlar…...

Internal Link Yapısında Nelere Dikkat Edilmelidir?

Internal Link Nedir? Internal link ya da Türkçe karşılığı ile site içi bağlantı; bir web sitesindeki sayfalar arasında yapılan linklemedir. Daha doğru bir şekilde ifade etmek gerekirse internal links, sitede yer alan sayfaların önemini göstermeye...

Agile Nedir? Agile Marketing Süreçleri ve Faydaları

Agile nedir? Agile kelimesinin Türkçe karşılığı “çevik”tir. Ancak “agile marketing” ifadesini “çevik pazarlama” olarak Türkçeleştirmeye çalışmak biraz zorlama olacaktır. En iyisi isimlere takılmayıp aslında agile marketing yaklaşımının tam olarak neyi yapmaya çalıştığına yoğunlaşalım. Bu noktada...

INSTAGRAM
add Takip Et