444 4 915
444 4 915
E-Ticaret Yazılımları Nedir?

E-Ticaret’e başlayan bir çok girişimci ve işlerini online ticarete taşıyan markalarımızın en çok cevabını merak ettiği sorulardan birisidir. E-Ticaret bir yazılım değil miydi? Elektronik olması aynı zaman da yazılımı işaret etmiyor mu? Şimdi hepsine tek tek bakalım. E-Ticaret yazılımlarını hemen kategori ederek basitleştirelim ve sizlere ilk cevabımızı iletelim. E-Ticaret Site Alt Yapı Yazılımları, E-Ticaret Ödeme […]

İçerik Pazarlama Stratejileri

İçerik Pazarlama Nedir İçerik pazarlama; markanızın kitlesini yaratma, kullanıcıların markanız ile olan etkileşimi arttırma, satış oranlarını arttırma gibi kavramların bütününü kapsar. Markalar, içerik pazarlamasını kitlesine katkıda bulunabilmek için bir strateji aracı olarak kullanır. Temel hedefi; içerik yazıları, videolar, resimler ve buna benzer yollar ile müşteri dikkatini çekebilmektir. Yani, içerik pazarlamasının öncelikli amaçlarından biri, içerikler ile […]

Google Discover (Keşfet) İle İçeriğinizi Mükemmel Hale Getirerek Yeni Ziyaretçiler Kazanın

Aralık 2018’de tanıtıldığından beri oldukça dikkat çeken Google Discover, kullanıcı odağında çalışan, arama yapmadan bile ilgili konulara daha iyi erişim sağlamamızı sağlar. Google Search Console tarafında da ele alınan Discover, site performansına yönelik raporuna Search Console’a ekleyerek, site sahiplerine Discover trafiği için görünürlük verilerine erişmesini sağladı. Keşfet kısmının sunulmasıyla birlikte, SEO çalışmalarınızı nasıl yaptığınızı yeniden […]

User Search Intent – Kullanıcı Arama Niyetini Anlama

Dünyada en iyi içeriğe veya sayfaya sahip olabilirsiniz, kullanıcılar gerçekleştirdikleri sorgu, amaç, niyet ile ilişkili değilse; giriş yaptıkları sayfada aradığını bulamayacak ve hızlı bir şekilde sayfadan çıkış yapacaklardır. Arama amacı, kullanıcıların Web’de ihtiyaçlarına yönelik belirli bir arama yapmasıdır. Peki, kullanıcı ilgili sorguyu gerçekleştirmeden önce veya sonra ne tür bir sayfa-içerik ile karşılaşmak istiyor? Muhtemelen bir markaya […]

2020 Yılı İçin 10 Dijital Pazarlama Tahminleri

Çerezlik Videolu İçerikler Çocuklarımızın en yeni hedefi TikTok’ta popüler olmak. Video paylaşımı uygulamalarındaki büyük gelişmeler, tüketicilerin içerikle etkileşime girebileceği farklı yollar ve akılda kalan; doğal, zekice hazırlanmış, yaratıcı, çerezlik içerikler sunma imkanı sağlıyor. Pazarlamacılar, kullanıcıların dikkat sürelerinin daha da kısalmasından nasıl bir çıkarımda bulunmalılar? Yapılabileceklerden biri reklamlardaki hikaye anlatıcılığını yeniden ele almaktır; insanları etkileşime davet […]

Tek Sayfa Siteler İçin SEO

Landing page temelde; ana sayfanızın tüm web siteniz olduğu sitelere denmektedir. Tek sayfalı siteler; daha çok hızlı bir tanıtım sitesi kurmak istendiğinde tercih edilen bir yöntemdir. Tek sayfaya sahip olmak, hedeflediğiniz tüm anahtar kelimeler için aynı sayfa ile sıralama almanız anlamına gelecektir. Ana sayfanızı birden fazla alana bölerek kullanıcıların aradıkları bölüme atlayabilmelerine adına menü ekleyerek, […]

Yükselmeye hazır mısınız?