444 4 915
444 4 915
E-Ticaret Nasıl Geliştirilir?

Türkiye’de ve Global’de E-ticaret siteleri hep bir trend ve yükseliş ile hayatlarını sürdürmeye çalışır. İster girişimci, ister kobi, ister kurumsal sektör lideri E-Ticaret markası olun, tüm markaların özellikle online sektör üzerinde çabaları bu yöndedir. Peki E-Ticaret Nasıl Gelişir? E-Ticaretinizi geliştirmek için çeşitli yollar bulunur. Güvenli altyapı sağlanmalı, Ürünler iyi yerleştirilmeli, Kurumsal ifadelere dikkat etmeli, Rakip […]

E-Ticarette İlham Alınacak Liderler

E-Ticaretin hayatımıza girmesiyle birlikte, tüm eticaret dünyasında bizlere bu ekosistemi öğreten, yol gösteren marka ve kurucuların kısa hikayeleri paylaşıyoruz. Her kurucudan birer parça kesit dahi öğrensek, marka yöneticilerimize çok büyük katkılar sağlayacaktır. Alibaba.com Kurucusu Jack Ma Jack Ma, eğitim hayatı dahil olmak üzere iş hayatında da birçok girişiminde başarısız olduğunu dile getirmektedir. Üniversite okurken çalışmak […]

Lead Generation Nedir?

Lead Generation tanımı özellikle de internet ortamında potansiyel müşterileri, müşteriye dönüştürebilmek isteyen firma ve girişimciler açısından önemlidir. Pazarlama aşamasında lead generation teknikleri uygulanarak, ilgili ürün ya da hizmeti satın alma potansiyeline sahip kullanıcıların kolay bir şekilde kazanılması mümkün olabilmektedir. Günümüzde özellikle de sosyal medya kullanımı ile hedef kitleye ulaşmak, kolay olmuştur ancak burada asıl mesele […]

UX İncelemesi Rehberi – İşletmenize Sağlayabilecek Yararları

UX İncelemesi, ürününüzün işletme değerini önemli ölçüde artırma potansiyeline sahip bir hizmettir. Süreç, kullanıcı deneyimini ve iş değerini odak noktasında tutan bir kapsamlı ürün analizini içerir. UX İncelemesi sayesinde, ürününüz üzerinde zararlı etkileri olabilecek sorunları tespit edebilecek ve bunları düzeltmek için çözümler bulabileceksiniz. Bu hizmetin sorunlarınızı aşmanıza ve dijital ürünün öne çıkmasına nasıl yardımcı olabileceğini […]

UX Çalışmasını Geliştirmek İçin Isı Haritalarını Kullanabilirsiniz

Isı haritası, bir sitenin mevcut trafiğinden daha fazla yararlanılması amacıyla, kullanıcıların sitede en çok nerelere tıkladığını incelemek ve Dönüşüm Oranı Optimizasyonu(CRO)’nda sıklıkla kullanılan bir araştırma tekniğidir. Kullanıcının sayfanızda nerelere tıkladığı, nerede durduğu gibi sayfada gezinme durumunu ısı haritası ile tespit edebilirsiniz. Aslında temelde, kullanıcı deneyiminin (UX) nasıl iyileştirilebileceğini belirlemek için sitenizde kullanıcılarının yaptığı gezintiyi analiz […]

Yükselmeye hazır mısınız?