+90 216 599 0495
+90 216 599 0495
Google Reklam Açık Artırma Anatomisi

Google’da her arama yaptığınızda, söz konusu arama sorgusu için teklif veren reklamverenleri değerlendirmek üzere Google sunucularına bir istek gönderilir. Tüm uygun reklamverenler daha sonra, reklam konumlarının Maks. TBM teklifleri, Reklam kalitesi ve diğer bağlamsal faktörlere göre belirlendiği bir açık artırmaya alınır. Reklam Sıralaması en yüksek olan reklam en üst konuma yerleştirilir ve en fazla tıklamayı […]

E-Ticaret Siteleri için Müşteri Sadakat Programı Geliştirme Stratejileri

E-Ticaretin en temel varlıklarından biri şüphesiz müşterileridir. Her gün, her yapılan tüm geliştirmeler, alınan farklı ürünler, kargo seferberliği vs. olabilecek tüm eylemler müşterimiz için yapılan çalışmalar bütünüdür. İşte site içerisinde özellikle satış alanında yaptığımız birçok eyleme cevap veren müşterilerimizi segmente ederiz yani bir sadakat programına sokarız ve temel stratejiler uygularız. Peki bunları nasıl yaparız? Strateji […]

2020’nin En İyi Mobil Uygulama Geliştirme Trendleri

Dünyada 7 milyardan fazla insan var ve bunun yaklaşık 4.7 milyar kadarı mobil kullanıcılar. İstatistikle, mobil zamanın% 90’nın uygulamalar için harcanmakta olduğunu gösteriyor. Dolayısıyla, ne tür uygulamaların (veya özelliklerin) artmakta olduğunu merak ediyor olabilirsiniz. Mobil uygulama geliştirme alanında son birkaç aydır gözlemlediğimiz tüketici talebine bir göz atalım: Mobil cüzdanlar: Giderek daha fazla insan çevrimiçi alışveriş […]

YouTube SEO: 2020’de YouTube Arama İçin Videoları En İyi Duruma Getirme

SEO hazırlık aşamasında dikkat edilmesi gereken en önemli şey,  Youtube Seo içinde değişmeksizin yapmış olduğunuz çalışmanızın ilk sıralarda ve çok sayıda tıklanması özelliğidir. Yükleme yaptığınız videolar dosyanızı bir hedef anahtar kelime kullanarak yeniden adlandırın. Yazılı içerikler optimize edilirken yapılması gereken, öncelikle yükleme yapacağınız videolar için odak olan ve arama kısmında ilk sırada çıkmasını istediğiniz anahtar […]

Remarketing Hedeflemesiyle E-Ticaret Dönüşümü Arttırma Stratejisi

E-Ticarette en çok merak edilen konu başlıklarından biride Remarketing konusudur. Burada deneyim odaklı bir araştırma yaparak sizlere yine keyifli bir içerik hazırladık. Sepetinizde ürün mü unuttunuz? Kelime anlamından yola çıkarak remarteking tamamen bilindiği üzere tekrar pazarlama anlamına gelir. E-Ticarette gelenekselleşen “Sepetinizde ürün mü unuttunuz? “ dönüşü remarketing konusunda en çok bilinen örneklerdendir. İşin püf noktasında […]

Yükselmeye hazır mısınız?