Blog - Sayfa 3

Sosyal Medya Pazarlama Planlaması ve Diğer Kanallarla Orantılama

Çoğu kuruluşun, yıl için temel kampanyaları özetleyen genellikle aylık döngülere ayrılmış bir pazarlama takvimi vardır. İçerik takviminde olduğu gibi kampanyaları, önemli mesajları, promosyonları, CTA’ları ve teslim edilecekleri kanalları tanımlamakta yardımcı oluyor. Sosyal medya bu...

Trafik Çeken Başlıklar Nasıl Yazılır?

İyi bir başlık sosyal medya paylaşımlarını yönlendirir ve hatta potansiyel müşteri yaratmaya yardımcı olur. Basit başlıklar dikkat çekmeyip gözden kaçarak trafik almayacaktır. Her gün yayınlanan çok fazla içerik var ve eğer rakip içeriklerle rekabet...

Başarılı Bir Google Ads Reklam Metni Oluşturmak İçin 5 Etkili İpucu

1.İlk Karşılaşma Önemlidir: Karakter Sınırlarını Zorlayarak Mesajınızı Potansiyel Müşterilerinize Tam Olarak Aktardığınızdan Emin Olun Reklam metinlerini yazarken aşağıdaki yaklaşımları tercih etmek, ilk karşılaşmayı yani metin reklamınızı daha cazip ve okunabilir hale getirecektir. 30’ar karakterden...

2019 Mobil Pazarlama Trendleri

Mobil teknolojiyi yakından takip etmek ve eğilimlerin önünde olmak önemlidir. Bu teknik güncellemeler pazarlamacıların yakından takip etmesi gereken gelişmelerdir. Bu gelişimi takip edebilmeniz için yeni yıl yaklaştıkça mobil manzarasına bir göz atacağız. 2019’da öne...

SEO’da İtibar Yönetimi : 6 Gelişmiş Taktik

#1: Doğru Sosyal Profili Doğru Yollarla Oluşturmak Pek çok itibar yönetim alanında yapılan büyük hata sosyal profilleri düzinelerce ya da yüzlerce siteye kaydettirmek ve en yüksek sıralamaya ulaşacağını umarak pek çok bağlantı vermektir. Bu...

Yükselmeye hazır mısınız?

INSTAGRAM
add Takip Et