444 4 915
444 4 915
Etkili Bir Landing Page Tasarımı İçin Dikkat Edilmesi Gerekenler

Landing Page Türkçede varış sayfası anlamına gelmektedir. Fakat bu tanımlama anlaşılabilir olması için yeterli değildir. Kullanım amacına göre açıklamak gerekirse landing page; daha çok belirli bir konu ve kitleye özel olarak tasarlanan giriş web sayfası olarak ifade edilebilmektedir. Bu türden bir tasarım ile hedef kitle web sayfasının tasarımından ziyade daha çok dikkatini çekebilecek sayfaya yönlendirilmekte, […]

Online İtibar Yönetimiyle İlgili En Çok Sorulan 7 Soru ve Yanıtları

Online İtibar Yönetimiyle İlgili En Çok Sorulan 7 Soru ve Yanıtı Yeni bir gün, kriz yaşayan bir marka daha…  Geçen yıl Chipotle, bu yıl United Airlines ya da gelecek yıl <boşluğu doldurun> olsun, çözülmesi gereken itibar sorunları olan şirketlerin listesi hiç kısalmıyor.  Bunların çoğu, sarsıntı yaşayan bir yolcuyu uçaktan sürüklemek kadar kötü olmasa da, daha […]

Rel Sponsored ve Rel UGC Nasıl Kullanılır?

10  Eylül 2019’da Google bağlantıların yapısını tanımlamak için yeni yollar eklediğini duyurdu. Bu yazımda sizlere bu etiketlerden ve gelişmelerden söz etmeye çalışacağım. Önceden bağlantıları tanımlamak için sadece iki seçeneğimiz varken Google’ın yaptığı bu geliştirme ile iki yeni seçeneğimiz daha ortaya çıkmış oldu:  Bunlar “sponsored” ve “ugc” etiketleri olarak adlandırılıyor. Çoğu güncellemeden sonra olduğu gibi, daha […]

Ahrefs Nedir? Ahrefs ile Site Analizi Nasıl Yapılır?

Ahrefs, söz konusu dijital pazarlama olduğunda SEO’dan PPC’ye web sitenizin ve rakiplerinizin performansını daima düzenli olarak analiz edebileceğiniz online araçlardan birisidir. Özellikle Backlink tarafında sunduğu veriler ve rakip backlink analizi konusunda elimizi oldukça fazla güçlendirmesi bu aracı öne çıkaran özelliklerden bir diğeri olmakta. Ayrıca Ahrefs günlük 7 milyona yakın sayfayı taramaktadır. Eminim ki sizler de […]

Anahtar Kelime Belirleme Yöntemleri

Anahtar kelime araştırması SEO çalışmalarının önemli ve başlangıç adımlarındandır. Bu yazı içerisinde ücretsiz ve ücretli araçlar ile nasıl anahtar kelime listesi belirleyebileceğinizi görseller eşliğinde aktarmaya çalışacağım. Anahtar kelime belirlemek için kullanabileceğiniz araç ve yöntemlere geçmeden önce anahtar kelime belirleme aşamasına gelmeden önceki ilk adımlarının neler olması gerektiğini konuşmak daha faydalı olacaktır. Web siteniz hangi alanda […]

BrightonSEO 2019 Etkinlik Özeti

SEO ve dijital pazarlama alanında dünyadaki son gelişmeleri yakından dinleyebileceğimiz ve alanında enler arasına giren kişilerin deneyimlerine tanık olabileceğimiz en önemli etkinliklerden birisidir ve yılda sadece iki defa düzenlenir. Bu yazıda sizlere 12-13 Eylül tarihlerinde düzenlenen  “BrightonSEO 2019” konferansındaki önemli noktaları özetleyerek SEO ve dijital pazarlama sektöründe en çok konuşulan son gelişmeleri aktarmaya çalışacağız. Etkinliğin […]

Yükselmeye hazır mısınız?