444 4 915
444 4 915
2020 Yılı İçin 10 Dijital Pazarlama Tahminleri

Çerezlik Videolu İçerikler Çocuklarımızın en yeni hedefi TikTok’ta popüler olmak. Video paylaşımı uygulamalarındaki büyük gelişmeler, tüketicilerin içerikle etkileşime girebileceği farklı yollar ve akılda kalan; doğal, zekice hazırlanmış, yaratıcı, çerezlik içerikler sunma imkanı sağlıyor. Pazarlamacılar, kullanıcıların dikkat sürelerinin daha da kısalmasından nasıl bir çıkarımda bulunmalılar? Yapılabileceklerden biri reklamlardaki hikaye anlatıcılığını yeniden ele almaktır; insanları etkileşime davet […]

Tek Sayfa Siteler İçin SEO

Landing page temelde; ana sayfanızın tüm web siteniz olduğu sitelere denmektedir. Bir sayfalık veya tek sayfalık siteler; daha çok hızlı bir tanıtım sitesi kurmak istendiğinde tercih edilen bir yöntemdir. Tek sayfaya sahip olmak, hedeflediğiniz tüm anahtar kelimeler için aynı sayfa ile sıralama almanız anlamına gelecektir. Ana sayfanızı birden fazla alana bölerek kullanıcıların aradıkları bölüme atlayabilmelerine […]

Etkili Bir Landing Page Tasarımı İçin Dikkat Edilmesi Gerekenler

Landing Page Türkçede varış sayfası anlamına gelmektedir. Fakat bu tanımlama anlaşılabilir olması için yeterli değildir. Kullanım amacına göre açıklamak gerekirse landing page; daha çok belirli bir konu ve kitleye özel olarak tasarlanan giriş web sayfası olarak ifade edilebilmektedir. Bu türden bir tasarım ile hedef kitle web sayfasının tasarımından ziyade daha çok dikkatini çekebilecek sayfaya yönlendirilmekte, […]

Online İtibar Yönetimiyle İlgili En Çok Sorulan 7 Soru ve Yanıtları

Online İtibar Yönetimiyle İlgili En Çok Sorulan 7 Soru ve Yanıtı Yeni bir gün, kriz yaşayan bir marka daha…  Geçen yıl Chipotle, bu yıl United Airlines ya da gelecek yıl <boşluğu doldurun> olsun, çözülmesi gereken itibar sorunları olan şirketlerin listesi hiç kısalmıyor.  Bunların çoğu, sarsıntı yaşayan bir yolcuyu uçaktan sürüklemek kadar kötü olmasa da, daha […]

Rel Sponsored ve Rel UGC Nasıl Kullanılır?

10  Eylül 2019’da Google bağlantıların yapısını tanımlamak için yeni yollar eklediğini duyurdu. Bu yazımda sizlere bu etiketlerden ve gelişmelerden söz etmeye çalışacağım. Önceden bağlantıları tanımlamak için sadece iki seçeneğimiz varken Google’ın yaptığı bu geliştirme ile iki yeni seçeneğimiz daha ortaya çıkmış oldu:  Bunlar “sponsored” ve “ugc” etiketleri olarak adlandırılıyor. Çoğu güncellemeden sonra olduğu gibi, daha […]

Yükselmeye hazır mısınız?