Reklam Panosu Olmaması Gereken E-Ticaret Blogları

Reklam Panosu Olmaması Gereken E-Ticaret Blogları

Bireysel kullanıcılarının moda, giyim ve günlük güncel paylaşımlarda bulunmak için kullandıkları bloglar, e-ticaret siteleri ve dev markalar için de oldukça sık ve etkili şekilde kullanılan araçlar olmaktadır. Ticari amaçlar güdülmeden basit şekilde yapılan özgün paylaşımlar sonucu kullanıcılarına ulaşabilen markalar, gerektiği gibi kullanılan e-ticaret blogları ile ürün tanıtımlarını daha kolay yapabilirken potansiyel müşterilerinin de kendilerini takip edebilmesine imkân sağlamaktadır. Ancak uygun şekilde kullanılmayan blog siteleri, istenilen sonucu vermeyecektir.

Markaların sanal mağazalarına destek sağlamak ve kullanıcılarına daha kolay ulaşabilmek için kullandıkları e-ticaret blogları, e-ticaret sitelerinin her zaman kullanıcılar ile etkileşim içinde bulunabilecekleri bir mecra olmaktadır. Bu nedenle blogların etkili ve uygun şekilde kullanımı çok önemlidir. Arama motorlarının optimasyonu olarak adlandırılan seo çalışmalarının yanı sıra müşteriler ve diğer kullanıcılar içinde tam bir etkileşim içinde iletişim kurulması gerekir. Blog kullanımının tek taraflı olması, istek, şikâyet ve beklentilerin karşılıklı görüşülüp yatıştırıcı cevaplar verilmemesi öncü markaların dahi yaptığı blog kullanım hatalarından biridir. Ayrıca blog içerisinde sadece marka ürünlerinin tanıtımı ve basın bültenlerinin yer alıyor olması da oldukça sıkıcı olacaktır. Bu nedenle kullanıcıların keyif alacakları çeşitli konuları içeren yazılarında bulunması daha fazla ziyaretçinin bloğu ziyaret etmesini ve daha fazla trafik oluşmasına neden olacaktır.

E-ticaret blogları, Google Analytics aracının yardımıyla daha faydalı içeriklere sahip olmak ve daha fazla kişi tarafından dikkat çekmek için oldukça kullanışlı olmaktadır.

Bir önceki yazımız olan E-Ticaret Dönüşüm Oranı Nasıl Artırılır? başlıklı makalemizde Dönüşüm Oranı Nasıl Artırılır, E-ticaret Hakkında Bilinmesi Gerekenler ve E-Ticaret Satış Arttırma hakkında bilgiler verilmektedir.

E-Ticaret İle İlgili Diğer Yazılar

Yorumlar (0)

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.