Sosyal Medya Pazarlaması’nda İçeriğin Önemi

webtures_blog_banner

Pazarlama teknikleri arasında internet vasıtasıyla yapılanı, alışılagelmiş yöntemlerden daha az maliyete sahiptir. Sosyal Medya Pazarlaması’nda içeriğin önemi çok büyüktür. İnsanlar ürünler, insanlar, kurumlar vb birçok şey hakkında bilgi sahibi olmak ister ve bu bağlamda sosyal medya ve online platformları kullanır. Eğer siz de bu alanları kullanmayı bilirseniz beklenen iletişim gerçekleşecektir.

Sosyal Medya Pazarlamasında kullanılan araçlar;

  • Bloglar
  • Kullanıcı Odaklı Tasarım (User Centered Design)
  • SEO (Arama Motoru Optimizasyonu)
  • E-posta bilgilendirmesi
  • Sosyal Medya kanallarının kullanımı (Facebook, Twitter, Instagram vs.)

Bloglar ile Kontrol Sizde

Bloglar kontrolün tamamen sizde olması nedeniyle Facebook,Youtube benzeri kanallara göre daha avantajlıdır. Bloglar sayesinde içerikler istediğiniz format ve uzunlukta yayınlanabilme olanağına kavuşur.

Google’da İlk Sayfada Görüntülenmek

Birçok kimsenin kullandığı tabirle Google optimizasyonu, her şeyden önce özgünlük gerektirmektedir. Ancak Google’ ın neye göre sıralama yaptığını bilmek pek mümkün değildir. Bu konuda yüzlerce kriter mevcut. Ancak hiçbir şey gibi bu konu da tahmin edilemez statüsünde yer almıyor. SEO uyumlu, güncel makalelerden derlenmiş bir web sitesi Google aramasında kendine üst sıralardan yer edinebilmektedir. Sosyal Medya Pazarlaması’nda içeriğin önemi özellikle SEO uyumlu makaleler konusunda kendini belli etmektedir.

Google’da ilk sayfada çıkmak birçok şirketin hayali. Anahtar kelimeler yardımıyla bir makale yazımı ve sonrasında üst sıralara çıkan şirketin sitesi, gelen trafik sayesinde ürün tanıtımı yapabilmektedir. Sosyal Medya Pazarlaması’nda içeriğin önemi konusunda dikkat edilmesi gereken şeyler vardır;

  • Özgün, orijinal fikirler ve beraberinde gelen yazı ve videoların insanların algısı üzerinden büyük önemi vardır
  • İçeriği güncel olan bir web sitesi internet kullanıcıları tarafından güvenilirlik derecesine yükseltilmiş demektir
  • Duyurular, kampanyalar kanalıyla insanların ilgisi hep üzerinizde olur

Sosyal Medya Pazarlamasında içeriğin büyük önemi vardır. Fotoğraf ve video gibi görsel ve işitsel duyulara hitap eden paylaşımların insanları etkilediği bilimsel olarak ispatlanmıştır. Hafızada kalıcı bir içerik derlemesi sayesinde insanların gözleri sizde olacaktır. Web trafiğinin sağlanması ve üretime katkıda içerik gereksinimdir.

Sosyal Medya Pazarlaması’nda İçeriğin Önemi İle Benzer Yazılar

google-gemini-nedir

Yapay zeka dünyası hızla gelişmeye devam ederken, Google da bu alandaki liderliğini pekiştirmek için yeni bir hamle yaptı: Google Gemini. Peki nedir bu Google Gemini? Neler yapabilir ve nasıl kullanılır? Bu yazıda, Google Gemini’nin tüm detaylarını inceleyeceğiz. Google Gemini, yapay

Sinan Gergöy

webtures_blog_banner

Clickbait web dünyasında haber, resim veya video bağlantılarına tıklamayı teşvik etmek ve kullanıcıların ilgisini çekmek amacıyla başlıklarda abartılı, aldatıcı, hatta yalan ifadelere başvurma yöntemidir. Clickbait yöntemi Türkçe’de tıklama tuzağı, tık tuzağı olarak adlandırılabilir. Daha fazla tıklama alabilmek adına kullanıcılara içerikte

Webtures

metafor ne demek 1

Metafor Ne Demek? Metafor simgesel bir anlatım ve söz sanatıdır. Kelimenin kökeni Antik Yunan dilinde “meta: öte” ve “pherin: taşımak” sözcüklerinin birleşmesinden oluşan “metaphora” kelimesinden gelmektedir. Anlam kaydırması, bir kelimeyi gerçek anlamı dışında kullanma, değiştirme ve başkalaştırma manalarına gelir. Metafor

Webtures

loader