444 4 915
Arama Ağı Reklamları » Webtures
444 4 915

Arama Ağı Reklamları



İnternet kullanıcıları arama motoru kullanarak birçok farklı şeyi arıyor. Google taramalarında milyonlarca arama bir saniye gibi kısa süre içinde gerçekleşiyor. Kullanıcıların bir ürün ya da hizmete ulaşmasının da en kolay yolu internette arama yapmaları. Tabi bu aramalarda karşılarına ilk sıralarda çıkan seçenekleri değerlendiriyorlar. Yani Google’a her hangi bir ihtiyacınızı yazdığınızda sonuçlarda arama motorunun seçtiği firmalar çıkıyor.

Firmaların aramalarda ilk sıralarda yer almak için kullandığı yöntemlerden biri arama ağı reklamları olarak oldukça etkilidir. Bu reklamlar arama sayfasında, alışveriş sayfalarında ve haritalarda yer alabiliyor.

Bu reklamlar sayesinde arama motorunda arama yapan kullanıcılar ilk olarak reklam veren siteleri görür. Reklamlarda işletmenin adresi, telefonu gibi bilgiler yer aldığından potansiyel müşteriler firmaya yönlendirilmiş olur.

Arama Ağı Reklamlarının Etkisi

İnternet aramalarında tüketicinin dikkatini çekebilmek için arama ağı reklamlarından yararlanmak gerekiyor. Oldukça etkili olan bu reklamlar sayesinde ürün ve hizmetlerin değeri artıyor. Kullanıcılar ilk karşılarına çıkan firmaların daha güvenilir olduğunu düşünüyor.

Google reklamları olarak ilk sırada yer alan reklamlar satın alma davranışlarını doğrudan etkiliyor. Tıklama başına ücret ödenen bu reklamlar az maliyetle çok etkili reklam yapma olanağı sunuyor. Google AdWords reklamları düşük bütçeyle yönetilebilecek reklamlardır.

Arama ağı reklamları metin tabanlı reklamlardır. Ölçülebilir bir reklam sistemi olduğundan müşterilerin tepkilerini ölçererek değişiklik yapmak da mümkün. Yani reklam ne kadar tıklanıyor ne kadar tıklanma sitede trafik oluşturuyor gibi verileri inceleyebiliyorsunuz.

Belli bir hedef kitleye yönlendirilebilen bu reklamlar potansiyel müşterilere ulaşma konusunda da oldukça etkilidir. Hedeflenen kullanıcıyı firmayla buluşturan hızlı, güvenilir ve esnek reklam yöntemidir. Google reklamları veren firmalar çok daha fazla kullanıcıya ulaşabilir.

Arama Ağı Reklamlarında Nelere Dikkat Edilmelidir

Google’da yayınlanan reklamlar anahtar kelime odaklıdır. Doğru anahtar kelimelerin seçilmesi çok önemlidir. Kullanıcıların aradığı kelime öbeklerini araştırarak anahtar kelime belirlemek gerekir. Anahtar kelimeler reklam hedefine uygun olmalıdır. Ayrıca reklamlarda kullanıcıyı hızlı şekilde ürün ya da hizmete yönlendirecek olanaklar olmalıdır.

Reklam kullanıcıyı direk olarak istediği ürüne yönlendirmelidir. Reklamlar doğru verileri göstermelidir. Yani ayakkabı aranıyorsa başka şeylerle karşılaşılmamalıdır. Rakiplerden farklı olan özelliklerin öne çıkarılması da önemli konulardan biridir. Onlarca reklam arasından neden sizinkini tıklamak daha avantajlı olacak bunu göstermelisiniz. Arama ağı reklamları verirken bir kaç reklam vererek performansı iyi olan reklamı tercih edebilirsiniz. Tıklama başına daha fazıla ücret ödeyerek reklamlarını öne çıkarabilirsiniz.


Reklam Çalışmalarınız İçin En İyi Hedefleme Yöntemleri

Müşterilerinizin Yaşam Boyu Değerlerini Bilin Müşterinin ilk alışverişinden başlayıp, yıllar boyunca yaptığı tüm işlemlerinden ötürü kazanılan toplam kar, “müşterinin yaşam boyu değeri” olarak bilinmektedir. Bu sebeple müşterilerinizin sunmuş olduğunuz ürün veya hizmetten ne...



Arama Ağı Reklamları Dışındaki Diğer Yazılarımız

Webtures Dünyaya Açılıyor

Webtures, Türkiye’nin SEO alanında lider ajansı olarak uzun yıllardır markalarına başarıyla hizmet vermekte. Arama motoru optimizasyonu konusunda çalıştığı markaları zirveye çıkarırken, aynı hızda büyümesini sürdüren Webtures artık global arenada boy gösterecek! SEO sektörüne...



Yükselmeye hazır mısınız?