444 4 915
444 4 915

E-Ticaret Kullanıcı Takibi



E ticaret siteleri, gelen ziyaretçilerin davranışlarını ve tutumlarını takip ederek eksiklerini gözlemleyebilir. E ticaret kullanıcı takibi olarak bilinen yöntem ile kullanıcıların hangi sayfalara girdiği, hangi aşamalardan geçtiği ve hangi durumda sayfadan ayrıldığı konusunda veriler temin edebilir. Böylece web sitesindeki her bir aşamanın analizi yapılarak buralarda iyileştirme çalışmaları gerçekleştirilir.

Yandex Metrica Servisi ile Kullanıcı Takibi

E ticaret kullanıcı takibi konusunda en çok tercih edilen servis Yandex Metrica’dır. Firmalara sunulan bu hizmet ile kullanıcı deneyimi maksimum seviyeye çıkarılır. Web sitesine gelen ziyaretçilerin her bir adımı takip edilerek gerekli ölçümlemeler yapılır. Böylece kullanıcıların hangi aşamada satın almadan vazgeçtikleri anlaşılır.


E-Ticaret Sitelerinde Kullanıcıları Takip Etmek

Müşterilerinizin hangi aşamada alışveriş yapmaktan vazgeçtiğini gözlemleyebilirseniz, muhtemel sorunların önüne geçerek satışlarınızı arttırabilirsiniz. Bunu sağlamak için sıkça kullanılan sayaç ve istatistik tutma araçları arasında yer alan Google Analytics her ne kadar faydalı olsa...



E-Ticaret Kullanıcı Takibi Dışındaki Diğer Yazılarımız

Olumsuz İçeriklerin Kaldırılması

Online itibar yönetimi olarak da adlandırılan internetteki olumsuz içeriklerin kaldırılması; dijital çağın en önemli halkla ilişkiler yöntemlerinden biri olarak öne çıkar. Özellikle müşteriyle daha sağlıklı ilişkiler kurmak isteyen firmalar, online itibar yönetimi uygulamaları...



E-Ticaret Sitelerinde Ürün Satın Alma Stratejisi

Müşterilerin bir ürün satın almak için kaç tane form doldurduğunu, kutucuk işaretlendiğini ve ne kadar zaman harcadığını hiç düşündünüz mü? Peki kullanıcıların %26’sının e-ticaret sitelerine üye olmak zorunda kaldıkları için ürün satın almaktan...



Yükselmeye hazır mısınız?