444 4 915
444 4 915

E-ticaret Sitelerinde Kıtlık Prensibi



E-ticaret sitelerinde kıtlık prensibi hedef ürünün yapay yada gerçek yollarla stoğunun azaltılması yada belli bir süre sınırlaması getirilerek kullanıcının elinden kaçıyormuş hissi vermesiyle oluşturulur. Belli bir süre sepette kalabilen ürün nedeniyle kullanıcı hızlıca ürünü satın alarak alışverişi gerçekleştirir.


E-ticaret Sitelerinde Kıtlık Prensibi Uygulamaları

Kıtlık Prensibi ( Scarcity ), limitsiz insan talebi karşısında limitli kaynakların yetersiz kalması üzerine kurumuş temel bir ekonomik prensiptir. Bu yazıda Kıtlık Prensibi’nin, e-ticaret sitelerinde kullanıcıları ikna etme konusunda nasıl kullanılabileceğini örnekler vererek açıklamak...



E-ticaret Sitelerinde Kıtlık Prensibi Dışındaki Diğer Yazılarımız

Sosyal Medya Görsel Boyutları

Sürekli Facebook’un kapak boyutu neydi, Instagram’da paylaşım görseli ebatları neydi diye düşünmenize son verecek güncel bir infografik hazırladık. Güncel Facebook, Twitter, Linkedin, Pinterest, Instagram,Tumblr ve YouTube sosyal medya görsel boyutlarına aşağıdaki infografikten ulaşabilirsiniz....



Yükselmeye hazır mısınız?