444 4 915
444 4 915

E-Ticaret Tıklama Takibi



E-ticarette başarıyı getiren şey sitenin kullanıcılar tarafından ziyaret edilip ürün ve hizmetlerin satın alınmasıdır. Ziyaretçi davranışları hakkında bilgi sahibi olmak e-ticaret sitesinde ziyaretçi odaklı Seo optimizasyonu yapılmasına olanak tanır. Yani eğer e-ticaret tıklama takibi yapılırsa ziyaretçilerin beklentileri keşfedilmiş olur. E ticaret tıklama takibi yapmak için de kullanılabilecek bazı yöntemler vardır.

E Ticaret Tıklama Takibi Nasıl Yapılır?

Müşteri davranışlarını anlamak için Google’ın e-ticaret sitelerine sunduğu olanaklardan yararlanabilirsiniz. Google Analytics tıklama oranı görme imkânı sunuyor. Reklamınızı gören kullanıcıların reklamı ne sıklıkla tıkladığını öğrenebiliyorsunuz. Tıklama sayısı ve tıklama oranını ölçmeye olanak tanıyan Google araçlarından kolaylıkla faydalanabilirsiniz. Anahtar kelime performansınızı da bu araç yoluyla ölçebilirsiniz.


E-Ticaret Sitelerinde Kullanıcıları Takip Etmek

Müşterilerinizin hangi aşamada alışveriş yapmaktan vazgeçtiğini gözlemleyebilirseniz, muhtemel sorunların önüne geçerek satışlarınızı arttırabilirsiniz. Bunu sağlamak için sıkça kullanılan sayaç ve istatistik tutma araçları arasında yer alan Google Analytics her ne kadar faydalı olsa...



E-Ticaret Tıklama Takibi Dışındaki Diğer Yazılarımız

Yükselmeye hazır mısınız?