+90 216 599 0495
+90 216 599 0495

E-Ticaret Yeniden Pazarlama

Online alışverişte müşterilerin davranışlarını takip etmek ve analizlere göre yeniden pazarlama olanakları geliştirmek satışları arttırır. E-ticaret yeniden pazarlama siteyi ziyaret edenler siteden ayrıldıktan sonra yapılan pazarlamadır. Siteye gelmiş, ürünlerle ilgilenmiş, sepete ürün eklemiş, alışveriş tamamlamış ya da tamamlamış olan müşterilere ürünleri ve siteyi hatırlatmak yeniden pazarlamanın temel prensibidir. Online mağazaya gelip gezmiş, ürünlere bakmış olan müşteriler potansiyel alıcılardır. Bu potansiyeli değerlendirmek için yeniden pazarlama yöntemleri kullanılır.

E-Ticaret Yeniden Pazarlama Yöntemleri Nelerdir?

E-ticarette kullanabileceğiniz yeniden pazarlama yöntemleri arasında Google ADS ile yeniden pazarlama, e-posta ile yeniden pazarlama, SMS ile yeniden pazarlama veya Facebook ile yeniden pazarlama gibi yöntemler yer alıyor. Siteyi ziyaret etmiş kişilere Google aracılığı ile sosyal medya aracılığı ile inceledikleri ürünleri yeniden göstermek mümkündür. Ürünleri incelemiş olan kullanıcılar farklı yerlerde bu ürünlerin reklamlarıyla karşılaşır. E-postası olan kullanıcılara sitede incelikleri ürünlerle ilgili kampanya ve indirim fırsatları hatırlatılabilir.  Yeniden pazarlamada önemli olan müşteriyle etkileşimi devam ettirmektir. Müşterinin kişisel zevklerine, ,ihtiyaçlarına yanıt veren ürünleri onlara yeniden göstermektir. Müşterilerin sepette terk ettikleri ürünleri indirime girdiğinde haber vermek gibi yöntemler işe yarayan yeniden pazarlama yöntemleridir.

E-Ticarette Yeniden Pazarlama Etkili Midir?

E-ticarette yeniden pazarlama oldukça etkilidir. Dijital ortamda müşterilerin davranışları analiz edilerek ne zaman neye ihtiyaç duydukları tespit edilebilir. E-ticaret yeniden pazarlama yöntemleriyle müşterileri kazanmak, satış yapmak mümkün olmaktadır. Müşterinin bir kez siteyi ziyaret etmesi bile yeterlidir. Müşteri nelere bakmış, neleri almak istemiş tespit edilerek satın alması için teşvik edecek kişiselleştirilmiş pazarlama teknikleri uygulanabilir. Birebir müşteriyle etkileşime geçmek müşterinin kendini özel hissetmesini ve almak istedikleri ürünleri hatırlamasını sağlar. Yeniden pazarlama satış oranlarını arttıran bir etkiye sahiptir.

E-Ticaret Yeniden Pazarlama Dışındaki Diğer Yazılarımız

Yükselmeye hazır mısınız?