444 4 915
E-Ticaretin Reklamcılıkla İlişkisi » Webtures
444 4 915

E-Ticaretin Reklamcılıkla İlişkisi



Dijital çağın ticaret modeli olan e-ticaret, reklamcılık anlayışını da değiştirdi. Yeni nesil potansiyel müşteriler için dijital pazarlama yöntemleri geliştirmek şart oldu. Dijital pazarlamada online itibar, içerik yönetimi, sosyal medya yönetimi gibi kavramlar karşımıza çıkıyor. Google reklamları, facebook reklamları, instagram reklamları gibi farklı reklam seçenekleri bulunuyor. E Ticaretin reklamcılıkla ilişkisi, reklam sektöründe farklı reklamcılık anlayışlarının da ortaya çıkmasına neden olmuştur.

E-Ticaret Reklam Stratejileri

Dijital reklam stratejileri geleneksel reklam stratejilerinden oldukça farklı. E-ticarette siteden alışveriş yapmış müşteriler için yeniden pazarlama stratejileri kullanılırken siteden hiç alışveriş yapmamış müşteriler için farklı stratejiler kullanılıyor. E-ticaret reklamları tüm internet kanallarını kullanarak siteye ziyaretçi çekmeyi hedefliyor. Tıklama oraları, ziyaretçi sayısı gibi site değerleri ölçülerek reklam yapma olanağı olduğundan kullanıcı davranışlarına göre pazarlama stratejisi geliştirilebiliyor.


E-Ticaretin Reklamcılıkla İlişkisi Dışındaki Diğer Yazılarımız

Yükselmeye hazır mısınız?