444 4 915
444 4 915

Facebook Görsel Sınırı



Facebook Görsel Sınırı

Facebook işletmeler için sunduğu reklam yönetimini kurallarla düzenlemektedir. Reklam görsellerinde bulunan metin konusunda facebook belli bir sınır belirlemiştir. Facebook görsel sınırı bir reklam görselinde % 20’den fazla olmamalı şeklindedir. Bunun nedeni kullanıcı deneyimini en iyi şekilde sağlamaktır. Bir reklam görselinde ne kadar az metin olursa reklama erişim o kadar kolay olmaktadır.

Facebook Görsel Boyutları

  • Facebook Profil Görselinde: 180 px – 180 px
  • Facebook Sayfa Kapak Görselinde: 820 px – 312 px
  • Facebook Profil Kapak Görselinde: 851 px – 315 px
  • Facebook Bağlantı Görselinde: 1200 px – 628 px
  • Facebook Paylaşım Görselinde: 1200 px – 630 px
  • Facebook Etkinlik Fotoğrafında: 470 px – 470 px


Facebook Görsel Sınırı Dışındaki Diğer Yazılarımız

E-Ticarette Dönüşüm Artıran 17 Yöntem

1-GÖRSELLER GÖRSELLERİNİZ YÜKSEK KALİTEDE OLSUN, EYLEM İÇERSİN! İpucu: Yeterince büyük boyutta olsun Zum yapılabilsin Hizalı olsun Gölgelendirme kullanın 2-VİDEOLAR DÖNÜŞÜMLERİNİZİ VİDEO KULLANARAK %80 ARTIRIN! Kullanıcıların yaklaşık %85’inin, ürünün videosunu izledikten sonra satın almaya...



Girişim Fikrinize Olumsuz Tepki Almanızın Nedenleri

Hemen hemen bütün girişimciler, hayata geçirmeyi planladıkları girişimlerini önce kendi zihinlerinde oluştururlar, ardından en yakınlarına bu girişim fikrini anlatıp olumlu geri dönüşler beklerler. Fikirlerini anlattıkları kişilerden “Bu harika bir fikir. Bu fikrini mutlaka hayata geçirmelisin” şeklinde dönüşler...



Yükselmeye hazır mısınız?

Bizi Arayın Teklif Alın