444 4 915
444 4 915

Google İçerik Reklamı



Google İçerik Reklamı

Facebook Instant Articles hizmetini faaliyete geçirerek içerik yayını yapma olanağını yaratmıştı. Google da buna benzer bir hizmeti faaliyete geçirdi. Artık Google aramalarında Google içerik reklamı yayınlamak mümkün olacak. Google arama sonuç sayfasında içerik reklamı çıkması dijital pazarlamada da yeni bir alan yaratıyor.

Google Reklam İçeriklerinin Özellikleri

  • Google reklam içeriklerinde 14 bin karakter sınırlaması var.
  • Metin ve görseller özel yükleme sayfasından yükleniyor.
  • İçeriler en fazla 10 görsel ya da video bağlantısı sunabilecek
  • Konuyla ilgili yapılan aramalarda bir hafta boyunca bu içerikler gösterilecek
  • Yayın içerikleri hareketli slaytlar halinde görüntülenebilecek.
  • İçerikler sosyal medya kanallarında paylaşılabilecek.


Google Arama Sonuçlarında İçerik Reklamı Verilebilecek

Facebook’un yakın zamanda kullanıcıların hizmetine sunduğu Instant Articles ile yayıncılar Facebook üzerinden içerik yayınlayabiliyorlar artık. Bu özellik ile kullanıcılar içeriği Facebook’tan çıkmayarak direkt akıştan takip edebiliyorlar. Böylece içerik hızlı açılıyor ve sayfalar hemen...



Google İçerik Reklamı Dışındaki Diğer Yazılarımız

E-ticaret Sitelerinde Kıtlık Prensibi Uygulamaları

Kıtlık Prensibi ( Scarcity ), limitsiz insan talebi karşısında limitli kaynakların yetersiz kalması üzerine kurumuş temel bir ekonomik prensiptir. Bu yazıda Kıtlık Prensibi’nin, e-ticaret sitelerinde kullanıcıları ikna etme konusunda nasıl kullanılabileceğini örnekler vererek açıklamak...



Yükselmeye hazır mısınız?

Bizi Arayın Teklif Alın