444 4 915
Gösterim Başı Fiyatlandırma » Webtures
444 4 915

Gösterim Başı Fiyatlandırma



Dijital reklamlarda tıklama başı fiyatlandırma ve gösterim başı fiyatlandırma seçenekleri bulunuyor. İnternet reklamcılığında bütçe belirleme olanağı işletmeye sağlanıyor. Belli bir bütçe tercih edip tıklama başına ya da gösterim başına ödeme yapılabiliyor. CPM gösterim başı fiyatlandırma olarak en çok tercih edilen fiyatlandırma seçeneğidir.

Gösterim Başı Fiyatlandırma Nasıl İşler?

Google ya da facebookta reklam yayınlarken gösterim başı fiyatlandırma seçeneğini tercih ederseniz reklamınızın görüntülenme sayısına göre ücret ödersiniz. Yani yayınladığınız reklam kullanıcılar tarafından ne kadar görüntülenirse o kadar ücret ödemiş olursunuz. Örneğin, 1 TL CPM olarak anlaşma yapıldıysa bin kez gösterim olduğunda 1’TL ödenir. CPM 1000 gösterim başına fiyatlandırma anlamına gelmektedir.


İnternet Reklamcılığı

Outdoor reklamcılıkların yerini hızla dijital reklamcılığa devretmesi internet reklamcılığı kavramının da ortaya çıkmasını sağlamıştır. İnternet reklamcılığı iç dünyasında oldukça geniş seçeneklere sahiptir. Bunları ana gruplar halinde sıralarsak daha iyi anlamanızı sağlarız. SEM



Gösterim Başı Fiyatlandırma Dışındaki Diğer Yazılarımız

Web Sitelerinde Kullanıcı Davranışı İstatistikleri

Web sitelerinde ziyaretçilerin davranışlarını gözlemlemek ve beklentilerini karşılayabilmek, o web sitesinin amacına ulaşmasında ve ziyaretçi sadakatinde önemli rol oynar. Özellikle bir firmanın ürün ya da hizmetlerini tanıtan veya kazanç amaçlı kurulan bir web sitesiyse, kullanıcıların...



Yükselmeye hazır mısınız?