444 4 915
İçerik Pazarlama Kriterleri » Webtures
444 4 915

İçerik Pazarlama Kriterleri



Dijital pazarlamanın en önemli parçası plan içerik pazarlamasının başarılı olması için belli kriterlere sahip olması gerekiyor. İçerik pazarlama kriterleri ziyaretçilerin satın alma davranışına yönlendirilmesini sağlayacak kriterlerdir. Bu kriterler içeriğin türüne göre değişebilmektir. Dijital pazarlamada kullanılan içerik türleri ise farklı seçenekler sunmaktadır.

Dijital Pazarlamada İçerik Türleri

Sosyal medya kanallarında, forumlarda, site içinde yayınlanan içerikler potansiyel müşteriye ulaşmanın en iyi yoludur. Dijital pazarlamada kullanılan içerik türlerini keşfederek içerik pazarlama kalitesini arttırabilirsiniz:

  • Liste içerikleri
  • Nasıl yapılır içerikleri
  • Seo uyumlu içerikler
  • Soru cevap içerikleri
  • Ürün tanıtım içerikleri
  • Haber içerikleri
  • Görsel ve video içerikleri
  • Yarışmalar
  • Araştırma içerikleri


Mutlaka Bilmeniz Gereken 19 İçerik Pazarlama Metriği

Oluşturup yayınladığınız içeriklerin, maillerin verimliliğini nasıl ölçebilirsiniz? Hangi metrikleri baz almak gerekir, nasıl değerlendirme yapılmalıdır? İşte tüm bu soruların cevabını verecek 19 içerik ölçümleme metriğini sizler için özetledik. TÜKETİM METRİKLERİ 1) Sayfa görüntülemeleri...



İçerik Pazarlama Kriterleri Dışındaki Diğer Yazılarımız

Yükselmeye hazır mısınız?