444 4 915
444 4 915

İçerik Pazarlama Kriterleri



İçerik Pazarlaması (Content Marketing); işletmelerin ve markaların dijital kanallar üzerinden ya da geleneksel medya aracılığıyla ziyaretçi kitlesi üzerinde marka, işletme, ürün ya da hizmete ilişkin kitleyi bilgilendirici, fonksiyonel hale getirici, merak uyandırıcı, marka – ürün ile bağ kurmalarına yardımcı, ilerleyen basamakta da onların tüketici kimlikleriyle faydalandıkları içerikten yola çıkarak satın alma davranışı sergilemelerini sağlayan görsel, yazılı ve işitsel içerik türlerinin tamamıdır.


Mutlaka Bilmeniz Gereken 19 İçerik Pazarlama Metriği

Oluşturup yayınladığınız içeriklerin, maillerin verimliliğini nasıl ölçebilirsiniz? Hangi metrikleri baz almak gerekir, nasıl değerlendirme yapılmalıdır? İşte tüm bu soruların cevabını verecek 19 içerik ölçümleme metriğini sizler için özetledik. TÜKETİM METRİKLERİ 1) Sayfa görüntülemeleri...



İçerik Pazarlama Kriterleri Dışındaki Diğer Yazılarımız

Türk Kullanıcıların Bannerlar İle İmtihanı

Kimileri için anlık fırsatları takip etmek, kimileri içinse sinir bozucu görmek istenilmeyen bir reklam olan “Banner Reklamlar” ülkemizde nasıl bir süreç yaşıyor merak ediyor musunuz? Sizler için yaptığımız araştırmalar sonucunda bannerların çeşitliliklerine göre...


Etiketler :

Yükselmeye hazır mısınız?