444 4 915
444 4 915

İçerik Pazarlama Kriterleri



Dijital pazarlamanın en önemli parçası plan içerik pazarlamasının başarılı olması için belli kriterlere sahip olması gerekiyor. İçerik pazarlama kriterleri ziyaretçilerin satın alma davranışına yönlendirilmesini sağlayacak kriterlerdir. Bu kriterler içeriğin türüne göre değişebilmektir. Dijital pazarlamada kullanılan içerik türleri ise farklı seçenekler sunmaktadır.

Dijital Pazarlamada İçerik Türleri

Sosyal medya kanallarında, forumlarda, site içinde yayınlanan içerikler potansiyel müşteriye ulaşmanın en iyi yoludur. Dijital pazarlamada kullanılan içerik türlerini keşfederek içerik pazarlama kalitesini arttırabilirsiniz:

  • Liste içerikleri
  • Nasıl yapılır içerikleri
  • Seo uyumlu içerikler
  • Soru cevap içerikleri
  • Ürün tanıtım içerikleri
  • Haber içerikleri
  • Görsel ve video içerikleri
  • Yarışmalar
  • Araştırma içerikleri

Hangi sektörde olursanız olun, markanıza sadık müşterilerinizin olmasını her zaman istersiniz. Demir-çelik sektöründe aynı tedarikçilerle çalışanlar ya da giyim mağazasından sürekli alışveriş yapan kişiler birbirinden uzak gibi görünseler de temelde durum aynıdır. Marka...


Dijital Pazarlama İçerik Pazarlama     Etiketler : İçerik Pazarlama Kriterleri, Marka Sadakati, müşteri sadakati

Koltuklarınıza yaslanın ve kemerlerinizi bağlayın. Biraz sonra pek çok kişinin yaptığı en önemli içerik pazarlaması hataları hakkında söyleyeceklerimiz olacak. İçerik pazarlaması, son zamanlarda oldukça popüler hâle gelen yeni nesil bir pazarlama yöntemidir. İlk...


Dijital Pazarlama İçerik Pazarlama     Etiketler : İçerik Pazarlama Kriterleri

Dijital pazarlama adına hedef kitlenizi doğru zamanda doğru bir slogan ile yakalamanız git gide zorlaşmaktadır. Geleneksel pazarlama yöntemleri ise gün geçtikçe raflara kaldırılıyor ve istenen performansları sağlayamıyor. Reklam engelleme yazılımları (Adblock vb.) kullanım...


Google Ads     Etiketler : Dijital Pazarlama Teknikleri, İçerik Pazarlama Kriterleri, İçerik Pazarlaması Nedir?

Bugün markaların kayıtsız kalamayacağı bir konu haline gelen içerik pazarlamasının da belli kuralları, yöntemleri var. Hiçbir stratejiye, hedefe bağlı kalmadan sadece içerik üreterek başarı sağlamanız oldukça zor. Ürettiğiniz içeriğin belli bir yol haritası,...


İçerik Pazarlama     Etiketler : İçerik Pazarlama Kriterleri, İçerik Pazarlaması Nasıl Yapılır, İçerik Pazarlaması Nedir?, İçerik Stratejileri

Oluşturup yayınladığınız içeriklerin, maillerin verimliliğini nasıl ölçebilirsiniz? Hangi metrikleri baz almak gerekir, nasıl değerlendirme yapılmalıdır? İşte tüm bu soruların cevabını verecek 19 içerik ölçümleme metriğini sizler için özetledik. TÜKETİM METRİKLERİ 1) Sayfa görüntülemeleri...


Dijital Pazarlama İçerik Pazarlama     Etiketler : İçerik Pazarlama Kriterleri, İçerik Pazarlama Metrikleri

Yükselmeye hazır mısınız?