444 4 915
Satış Odaklı Müşteri Takibi » Webtures
444 4 915

Satış Odaklı Müşteri Takibi



Satış Odaklı Müşteri Takibi

Satış odaklı müşteri takibi ile web sitesine gelen ziyaretçilerin hangi aşamada alışverişten vazgeçerek siteden ayrıldığı gözlemlenir. Elde edilen verilerin analiz edilmesi sonucu satışı engelleyen unsurlar belirlenerek ortadan kaldırılır. Bu tür çalışmalar satışların maksimum seviyeye çıkarılabilmesi için gereklidir.

Yandex Metrica İle Müşterilerin İzlenmesi

Yandex Metrica yardımıyla satış odaklı müşteri takibi kolaylıkla yapılır. Kullanıcıların web sitesinde hangi sayfaları gezindiği, nerelere tıkladığı, hangi aşamada satıştan vazgeçtiği gibi sorulara yanıt bulunur. Böylece satış stratejilerinde iyileştirme yapılarak satışın olması amaçlanır. Düzenli yapılan müşteri takibiyle güçlü bir marka haline gelinir. Aksi takdirde satışı engelleyen unsurlar daima büyük bir sorun olarak var olur.


Satış Odaklı Müşteri Takibi Dışındaki Diğer Yazılarımız

E-Kitap Siteleri

Hayatımızın neredeyse tamamı dijital ortama kayıyor; aldığımız notlar, görüşmelerimiz, işlerimiz ve birçok işi dijital ortamda hallediyoruz. Yurt dışında çok daha aktif olarak kullanılan e-book mantığı ülkemizde de yavaş yavaş gelişiyor. Normal kitap alışkanlığı...



Yükselmeye hazır mısınız?