444 4 915
444 4 915

Satış Odaklı Müşteri Takibi



Satış Odaklı Müşteri Takibi

Satış odaklı müşteri takibi ile web sitesine gelen ziyaretçilerin hangi aşamada alışverişten vazgeçerek siteden ayrıldığı gözlemlenir. Elde edilen verilerin analiz edilmesi sonucu satışı engelleyen unsurlar belirlenerek ortadan kaldırılır. Bu tür çalışmalar satışların maksimum seviyeye çıkarılabilmesi için gereklidir.

Yandex Metrica İle Müşterilerin İzlenmesi

Yandex Metrica yardımıyla satış odaklı müşteri takibi kolaylıkla yapılır. Kullanıcıların web sitesinde hangi sayfaları gezindiği, nerelere tıkladığı, hangi aşamada satıştan vazgeçtiği gibi sorulara yanıt bulunur. Böylece satış stratejilerinde iyileştirme yapılarak satışın olması amaçlanır. Düzenli yapılan müşteri takibiyle güçlü bir marka haline gelinir. Aksi takdirde satışı engelleyen unsurlar daima büyük bir sorun olarak var olur.


E-Ticaret Sitelerinde Kullanıcıları Takip Etmek

Müşterilerinizin hangi aşamada alışveriş yapmaktan vazgeçtiğini gözlemleyebilirseniz, muhtemel sorunların önüne geçerek satışlarınızı arttırabilirsiniz. Bunu sağlamak için sıkça kullanılan sayaç ve istatistik tutma araçları arasında yer alan Google Analytics her ne kadar faydalı olsa...



Satış İçin Tüketicide Uyandırmanız Gereken 6 Duygu

1984 yılında yayınladığı pazarlama stratejileri ve ticaret hakkındaki kitabında Robert Cialdini, insanların ilgisini çekebilmek için 6 tane duygusal tetikleyici olduğunu ileri sürüyor: Mütekabiliyet Bağlılık Beğeni Sosyal başarım Otorite Kıtlık Hayatını ticaretten kazananların, online...



Satış Odaklı Müşteri Takibi Dışındaki Diğer Yazılarımız

Dijital Dönüşüm ile Endüstriler Nasıl Yeniden Şekilleniyor?

A’dan Z’ye tüm endüstrileri baştan aşağıya değiştiren dijital dönüşüm, aynı zamanda ekonomiyi, sosyal hayatı ve kullanıcı alışkanlıklarını da etkiliyor. Bilişim teknolojilerinin yaygınlaşmasıyla ortaya çıkan bu kavram, işletmelerin tüm süreçlerini dijitale adapte etmesi anlamına...



Yükselmeye hazır mısınız?