444 4 915
444 4 915

Sosyal Medya Araçları



Dünyada milyarlarca kullanıcının saatlerini harcadığı sosyal medya platformları, günümüzde büyük bir öneme sahiptir. Geniş kullanıcı kitlesi neticesinde bir pazarlama aracı olarak görülen bu platformlar, markalara ve şirketlere başarılı bir süreç oluşturma imkânı yaratır. Yapılan çalışmaların çoğu da sosyal medya araçları vasıtasıyla gerçekleşiyor.

Sosyal medyayı aktif bir şekilde kullanan markalar, bu sayede imaj tazeleme ve kullanıcı dostu bir görüntü çizme gibi olumlu tablo oluştururlar. Marka bilinirliği açısından da önem teşkil eden sosyal medya, birer iletişim kanalı olarak kullanılabilir. Özel olarak hazırlanan sosyal medya araçları ise şirketlere ve kişilere sosyal medya kanallarını daha etkili bir şekilde yönetme olanağı vadeder. Performans analizi ve kullanıcı davranışlarını takip etme gibi özellikler neticesinde sosyal medyadaki gücünü arttırabilirsiniz.

Sosyal Medya Araçları ile Fayda Sağlamak

Öncelikle hangi sosyal medya kanallarını daha etkili bir şekilde kullanmak istediğinize karar vermelisiniz. Büyük markaların genellikle tüm sosyal medya uygulamalarını yüksek performanslı olacak şekilde kullanıldığına rastlamak mümkün. Buna bağlı bir şekilde çeşitlenen sosyal medya araçları, kullanıcı beğenilerini, yorumlarını ve hangi içeriklerin ön plana çıktığını takip etmeyi kolaylaştırır.

Instagram, Facebook ve Twitter gibi her platforma özgü bir analiz aracına rastlamak mümkündür. Bu nedenle ön plana çıkartmak istediğiniz bir kanal söz konusu ise buna uygun araçlara yönelmelisiniz.

Sadece masaüstü ile sınırlı kalmayan araçlar, aynı zamanda mobil olarak da kullanılabilir durumdadır. Bunun için platforma göre Google Play Store veya App Store üzerinden ilgili aracı indirmeniz yeterlidir.

Çoklu hesap erişimini destekleyen uygulamalar neticesinde birden fazla hesabı kontrol etmeniz kolaylaşır. Doğrudan zamandan tasarruf yapma şansı vadeden bu durum, aynı zamanda takipçilerin davranışlarına ilişkin bilgileri mobilden görme şansı yaratır.

Popüler Sosyal Medya Araçları

Sosyal medyanın büyümesi ile birlikte çok sayıda sosyal medya aracı ortaya çıkmıştır. Bunların arasından seçim yapmak kimi zaman kişiyi kararsızlığa sürükleyebilir. Bu nedenle popüler sosyal medya uygulamaları üzerinde yoğunlaşmayı düşünebilirsiniz. Hootsuite, en sık başvurulan araçlar arasında yer alır. Tüm sosyal medya hesaplarını tek bir merkezde buluşturan araç, böylelikle her platforma ayrı ayrı giriş yapma derdini ortadan kaldırır.

Rignite adındaki araç ise sosyal medya aktivitelerinizi yakından inceleme ve bilgi akışı elde etme imkânı doğurur. Böylelikle sosyal medya planı oluşturabilir ve bilgiler ışığında bu plana uygulamaya başlayabilirsiniz. Hesaplarınız ile en çok iletişime geçen kişileri öğrenmek içinse Klout aracını deneyebilirsiniz. Araç, özellikle kullanıcılar ile daha fazla etkileşime geçerek marka imajını etkileyici kılmak için etkili çözümler sunar.


Sosyal Medya Araçları Dışındaki Diğer Yazılarımız

Viral Reklam Fikirleri Ve Örnekleri

Viral pazarlama bir fikrin veya bir reklamın ağızdan ağza yayılması ve hızlı bir şekilde hedef kitleye ulaşmasıdır. Günümüzde birçok ürün ve hizmet tanıtımında oldukça başarılı viral reklam örnekleri görüyoruz. Teknoloji çağı günümüzde pazarlama...


Etiketler :

Fijital Uygulamalar

Daha önceki yazılarımızda Fijital Dünya‘nın ne olduğundan bahsetmiştik kısaca hatırlatmak gerekirse,Fijital kelimesi fiziksel ve dijital kelimelerinin birleşiminden oluşmuştur. İnovasyonu iliklerimize kadar yaşadığımız günümüzde sanal dünyanın fiziksel ortama taşınması olarak tanımlayabileceğimiz fijital dünya bize...



Facebook’un Yeni Reklam Analiz Aracı: Delivery Insights

Facebook, dün bloğunda yepyeni reklam aracı Delivery Insights’ı (Yayın Durumu İstatistikleri) tanıttı! Facebook, reklamverenlerin reklamlarından daha fazla verim alması adına sık sık güncelleme yaparak bu alanda 1 numara olmayı hedefliyor. Reklam panelinde yer...



Yükselmeye hazır mısınız?