Tıklama ve Dönüşüm Artırma

Tıklama Artırma

Tıklama oranı ve sayfada kalma süresi e-ticarette başarıyı gösteren değerlerdir. Google kullanıcı etkileşimlerine büyük önem vermektedir. Sitenizin tıklama oranlarını Google Search Console olanaklarından yararlanarak görmeniz mümkün. Aramalardaki sıranızı, sayfa tıklama oranlarınızı, görüntüleme ve tıklanma sayılarını bu şekilde öğrenebilirsiniz. Tıklama arttırma konusunda ise size yardım olabilecek birkaç ipucu vereceğiz.

Tıklama Arttırma İpuçları

  • İlgi çekici ve arama kriterlere uygun başlık seçin
  • Açıklama metni üzerinde ciddi şekilde çalışın
  • Başlıkta ve açıklamalarda doğru anahtar kelimeler kullanın
  • Güncel olduğunu göstermek için tarihli içerik yayınlayın
  • Sayı içeren başlık kullanın (5 Popüler Mobil Uygulama gibi)
  • Call to action kullanımlarına özen gösterin

Yukarıda belirttiğimiz ipuçlarına sizlerde uyarak tıklamalarınızı arttırabilirsiniz. Bu konuda daha fazla bilgi için CTR Nasıl Artırılır? makalesini okuyun.

Tıklama ve Dönüşüm Artırma İle Benzer Yazılar

webtures_blog_banner

Nedir Bu Call to Action? Call to action, Türkçe’de harekete geçirici mesaj ya da eylem çağırısı anlamına gelmektedir. Kullanıcıları hızlıca eyleme sevk etmek için hazırlanan kısa ve basit yapıdaki kelime öbekleridir. Görselde buton şeklinde ya da içerikte metin şeklinde kullanılırlar. CTA’ler

webtures

Webtures

Blog (1)

Yapay zeka (YZ), içerik üretim süreçlerini kökten değiştirmekte ve yazarlara, editörlere ve içerik üreticilerine yeni imkanlar sunmaktadır. Geleneksel yazım yöntemlerine oranla çok daha hızlı ve verimli bir şekilde içerik üreten yapay zeka araçları, dil yapısını anlama ve metin üretme konusunda

tufan-acar

Tufan Acar

webtures_blog_banner

Yapay zeka (AI) teknolojisinin hızla gelişimi, farklı sektörlerde devrim yaratmaya devam ediyor. AI Generator, bu teknolojik ilerlemenin bir ürünü olarak, metin, görsel, ses ve müzik gibi çeşitli içerik türlerinin otomatik olarak üretilmesini sağlar. Bu rehber, AI Generator kullanımına dair temel

loader