444 4 915
444 4 915

UnBounce



Daha fazla dönüşüm sağlanması için karşılama sayfası (Landing Page) tasarlamaya yarayan bir araç olarak bilinen Unbounce, internet üzerinden faaliyetlerini yürüten markalar için oldukça kullanışlıdır.

Hızlı ve kolay kurulabilir olması en büyük avantajıdır. Bu araç sayesinde markalar karşılama sayfasını kolaylıkla oluşturma imkânına sahip olur. 100’ü aşan şablonu ile herhangi bir kampanya vizyonunun rahatlıkla geliştirilebilmesi ve bunun için fazla bir zamanın harcanmasına gerek kalmaması kullanıcılarına büyük kolaylık sağlamaktadır.

Kullanıcılar sürükle ve bırak yöntemi ile uygulama üzerinden istedikleri gibi görünen ve çalışan bir sayfayı tasarlama fırsatına sahip olur. Ayrıca ister masaüstü ister mobil cihazlar üzerinden görünüm ve işlev sunma olanağı bulur. Buna ek olarak şablonlar isteğe göre JavaScript ve CSS ile özelleştirilebilir.

Böylece dönüşümün gücü arttırılır ve yatırım getirisi sürekli olarak büyütülür. Ayrıca oluşturulan sayfaların çalışma potansiyeli en üst düzeyde olur. Böylece A/B test etme yeterliliğine sahip olunur.

Unbounce İle Oluşturulan Karşılama Sayfası Ne İşe Yarar?

Unbounce uygulaması ile oluşturulan karşılama sayfası;

  • Web sitesini ziyaret eden her internet kullanıcısının müşteriye dönüştürülmesi,
  • Hedef kitlenin doğru bir şekilde belirlenmesi,
  • Sunulacak olan ürün ya da hizmet ile ilgili geri bildirim toplanılması gibi amaçlar çerçevesinde planlanan kampanyaların kullanıcılara sunulmasına ve bu sunum sonrasında dönüşüm sağlanmasına yardımcı olur.

Unbounce İle Kaç Çeşit Karşılama Sayfası Oluşturulur?

Unbounce aracı yardımıyla oluşturulan karşılama sayfalarının temel olarak iki farklı türü vardır. Bunlar;

  • Tıklama hedefli,
  • Aday müşteri bilgisi toplama hedefli şeklindedir.

Tıklama hedefli karşılama sayfası, tıklama yöntemi ile gelen ziyaretçilerin müşteriye dönüştürülmesi için oluşturulan sayfalardır. Bir bağlantı ya da buton aracılığı ile sayfaya erişim sağlanır. Tıklama yapan ziyaretçilere sayfada kampanyayla ilgili bilgi verilir ve ardından ziyaretçiler kayıt veya satış sayfasına yönlendirilir.

Tıklama hedefli karşılama sayfalarında ziyaretçilerin dönüş oranı genellikle daha düşük olur. Burada asıl amaçlanan yönlendirilen sayfada dönüşün gerçekleşmesidir.

Aday müşteri bilgisi toplama hedefli karşılama sayfasında ise bir ürün ya da hizmetle ilgili tanıtım bulunur. Tanıtımın ardından gelen ziyaretçiden isim ya da e-mail adresi temin edilmeye çalışılır. Böylece hedef kitlenin verileri toplanır ve müşteriye dönüşmesi amaçlanır. Bu tür verilerin elde edilmesi için muhakkak ziyaretçileri teşvik edecek bir hedef sunulmalıdır.

Örneğin;

  • E-kitap,
  • Hediye kartı,
  • İndirim kuponu,
  • Ücretsiz danışmanlık,
  • Ücretsiz deneme sürümü gibi bazı ayrıcalıklar genellikle ziyaretçilerin bilgilerini paylaşması için oldukça ikna edicidir.

 


UnBounce Dışındaki Diğer Yazılarımız

Pinterest, Facebook’tan çok tercih ediliyor

Facebook’tan pazarlamacılık mutlaka ki devam edecek ama yavaş yavaş devrinin geçtiğini söyleyebiliriz. Artık Pinterest pazarlamacılık alanında özellikle daha öne çıkıyor. İnternetten alışveriş yapan kullanıcılar ortalama sitedeki 9.3 siteyi takip ediyor, bunun yanında ortalama...


Etiketler :

Yükselmeye hazır mısınız?