Twitter’da Markanızın İmajını Nasıl Güçlendirirsiniz?

Twitter’da Markanızın İmajını Nasıl Güçlendirirsiniz?

Twitter; çok fazla kullanılan ve ciddi paylaşımların yapıldığı bir alandır. Bu platformu kullanarak markanızın reklamını yapabilirsiniz. Üstelik twitter, kullanıcılara sunduğu hizmetler ve araçlar ile etkileşimi arttırmak konusunda oldukça fazla kolaylık sağlıyor. Twitter, ciddi bir sosyal medya platformu olduğu için marka imajınızın prestij sahibi olması gerekiyor. Twitter giriş yaparak ve markanız ile ilgili kaliteli paylaşımlar yaparak etkileşim sağlayabilirsiniz fakat bunlar yeterli değildir. Peki marka prestijinizi arttırmak için neler yapmalısınız?

Kullanıcı İsmini Dikkatli Seçin

Kullanıcı isminiz markanızın hedeflerini ve amaçlarını yansıtmalıdır. Orada bireysel değil markayı temsil edeceğiniz için doğru bir kullanıcı adı seçmelisiniz. Ayrıca bu kullanıcı ismini bir daha değiştirmeyin. Sürekli değişen kullanıcı isimleri marka algısını değiştirir ve kullanıcılar da güvensizlik oluşturur.

İçerik Paylaşımlarına Önem Verin

Markanızın amaçları, hedefleri, vizyon ve misyonuna uygun içerikleri üreterek bu mecrada paylaşmaya özen göstermelisiniz. Yani kısaca içeriğiniz temsil ettiğiniz markanın dokusunu birebir yansıtmalıdır.

Hesap Hareketlerine Özen Gösterin

Bu platformda favorilerinize eklediğiniz ve retweet ettiğiniz paylaşımlar kullanıcılar tarafından görülecektir. Bu sebeple bu konuda sorumluluk sahibi olmalısınız. Siyasi içerikleri ve politik sloganlar ile ilgili etkileşimde bulunmamaya özen göstermelisiniz. Ayrıca markanızın içeriği ile uyumlu olmayan paylaşımları beğenmeniz ya da retweet etmeniz twitter takipçi sayınızı düşürebilir.

İçeriklerinizi Belirli Aralıklar İle Yayınlayın

İçeriklerinizi günün belli saatlerinde yayınlamalısınız. Takipçilerinizin profilini iyi analiz ederek onların hangi saatler aralığında aktif olduğunu düşünüyorsanız o saatler arasında paylaşım yapmak stratejik olarak doğru olacaktır. Ardı ardına ve sürekli olarak paylaşım yapmak takipçilerinizi sıkacağı için takipçi sayınızda düşüş olabilir. Düzenli aralıklar ile paylaşım yapmak hem kullanıcıların ilgisini yoğun tutacak hem de markanızı hatırlatmaya imkan verecektir. Dini ve milli bayramlar, sevgililer günü, yılbaşı, anneler günü ve babalar günü gibi özel günlerde de bu güne ilişkin bir paylaşım yapmanız gerekir. Toplumun önemsediği bu günlerde onları hatırlamak kullanıcıların markanıza olumlu duygular beslemesine sebep olacaktır.

Görsel Seçimlerinizi Özenle Yapın

Marka hesabınızın profil ve kapak fotoğraflarını marka temsili doğrultusunda seçmeniz gerekir. Ayrıca içerik paylaşımı yaparken eğlenceli ve estetik görseller paylaşmayı da ihmal etmeyin. Hesabınızı görseller ile hareketlendirirek dikkatleri üzerinize çekebilirsiniz.

Bir önceki yazımız olan Twitter Listelerinin Dijital Pazarlamadaki Önemi başlıklı makalemizde Dijital Pazarlama, Trendler ve Twitter hakkında bilgiler verilmektedir.

Dijital Pazarlama İle İlgili Diğer Yazılar

Yorumlar (2)

  1. Duygu hanım yine bravo , yine kaliteli bi anlatım , sizi devamlı takipteyim , başarılar

    Cevapla
    • Teşekkürler Yusuf Bey, paylaştığımız bilgiler sizlere katma değer sağlıyorsa ne mutlu bize :)

      Cevapla

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.